خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 0
    چرا مرکز آزمون دانشگاه آزاد نتایج دکتری سال 95 رو بنحو مناسب اعلام نمی کند و بدون ارائه کارنامه و نتایج و نمرات و آخرین فرد قبول صرفا به قبول و مردود اکتفا نموده است .
  • بی نام A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    5 1
    درباره قانون جدید معافیت فرزندان ایثارگران و جانبازان و نحوه و زمان اجرایی شدن آن، پیگیری فرمائید
  • علی IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    4 0
    از تاخیر در رسیدن قطارها ؛ فشار جمعیت؛ تهویه نا مناسب و عدم پوشش دهی شهر توسط مترو که بگذریم؛ اوج توهین به مسافران و تضعیع حقوق آنان را می توان در عدم توقف برخی قطارها در برخی ایستگاه ها یافت.متاسفانه برای بار چندم در خط 4 مترو، قطار بعد از ایستگاه شهدا در دو ایستگاه "شیخ الریس" و "پیروزی" توقف نمیکند و مستقیم به ایستگاه نبرد میرود تا خاطره عدم توقف اتوبوس های مملو از مسافر در ایستگاه ها در اذهان زنده شود.این اتفاق بسیار توهین آمیز آنجا بدتر می شود که قبلتر، راهبر قطار حداقل اعلام میکرد که قطار توقف ندارد و ما مسافران در ایستگاه شهدا پیاده شده 10 دقیقه دیگر منتظر میماندیم تا سوار قطار بعدی شویم ولی اکنون این کار هم صورت نمیگیرد تا هم بار مالی و هم اتلاف زمان بیشتری از مسافران گرفته شود.تاسف
  • علی A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    پرونده راچع به بدهی های بیمه توسعه برید...دارم میوفتم زندان...
  • محمد جواد RO ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    با سلام جدیدا ارسال کنندگان پیامک های پولی باشگاه پیامکی روش جدیدی برای کلاهبرداری از مشتریان اپراتور های تلفن همراه ابدا کردن : متن رو به شکلی مینویسند که گیرنده فکر میکنه پیام از طرف اپراتوره ،متن با اعلام دریافت هدیه شارژ شروع میشه و لابلای چندین خط پیامک یک خط مبنی بر هزینه دریافتی. نکته جالب تر قیمت خدماته که بیش از 10000 تومنه، و حتی انصراف هم فایده ای نداره
  • معلم IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    2 0
    لطفا بخشنامه منع ادامه تحصیل فرهنگیان را پیگیری کنید. خیلی از همکاران گرفتار شده اند. به مصاحبه دعوت شده اند ولی اداره اموزش و پرورش هیچ همکاری نمیکنه و جلوگیری میکنه از ادامه تحصیل. لطفا پیگیری فرمایید.
  • حسین معین فر A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    با سلام و احترام سرحدآباد کرج که یکی از قدیمی ترین مناطق استان البرز است و با تقدیم بیش از 20 شهید به این انقلاب حتی از امکانات اولیه مثل تاکسی برای ایاب ذهاب و پارک محلی و امکانات ورزشی و خیابان اصلی نامناسب همچنین بدلیل عدم تخصیص حق آب کشاورزی در سالهای اخیر تقریبا 90 باغات سرسبز این محل از بین رفت در حال حاضر حتی یک پارک برای افراد سالمند وجود ندارد چندین بار هم به شهرداری تقاضا داده شده و با شهردار و فرماندار در مسجد جامع سرحدآباد در حضور مردم جلسه گذاشته شد و قول دادند پارک ایجاد شود و خیابان اصلی روکش آسفالت شود که با گذشت بیش از یک سال متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی نشده فقط رودخانه محلی کرج که از منطقه فوق عبور میکند مرکز تخلیه نخاله برای شهرداری منطقه 2 و 10 شده لطفا پیگیری فرمائید
  • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    2 0
    باسلام و تشكر ار پيگيري هايي شما درخصوص افزايش حقوقي كاركنان دولت كه آقاي نوبخت اعلام نمودند 35 افزايش خواهند داشت پس چرا در محل كار ما فقط به معاونين به بالا 35 و به مديران مياني 30 و به رئوسا 24 و به كارشناس و كارشناس ارشد 18 و به ديپلمه و فوق ديپلم هيچي تعلق گرفت . درصورتيكه كه آقاي نوبخت اعلام نمودند به كاركنان دولت پس چرا اينگونه تقسيم نمودند ؟ آيا عدالت اجتماعي است كه به ضعيف تر هيچ و به قويتر 35 ؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    5 0
    خبر انلاین سایت کمیسون اصل نود مجلس درست کار نمی کنه . می خوام شکایتی رو بفرستم برای کمیسیون اصل نود مجلس اما صفحه مربوطه در سایت مجلس ایراد داره . مدتهاست ایراد داره . نمیشه مطلب فرستاد چرا مجلس رسیدگی نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این کمیسیون اصل نود حق هر ایرانیه . گزینه هاش برخی کار نمی کنه . مثلا گزینه استان و شهر ایراد داره نمیشه مطلب فرستاد برای این کمیسیون
    • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      0 0
      سامانه کمیسیون اصل نود رو گذاشتن برای جایی که مردم دردشون رو بگن اما وقتی این سامانه مشکل داره چه کنیم؟ اگر نمایشی هست بگید تا ما هم تکلیف خودمون رو بدونیم. مجلس مشکلات این سامانه رو برطرف کنه لطفا . خبر لطفا پیگیری کن
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    6 2
    از استانداری قزوین از فرماندار سوال کنید .حرف ما رو بهشون برسونید تو روستای ناصراباد قزوین پرشده افغانی.خسته شدیم .چراهیچ کس به فکرماها نیست براشون یه مدرسه جداساختن .اونوقت بچه های خوده ما مدارسشون همه قدیمیه برای مقاطع بالاترمدرسه ندارن.مدرسه یعنی ماندگاری ابد افغانها در این روستا بابا ایهالناس روستای ما سال ۸۵ جمعیتش ۲۰۰۰ نفربوده الان شده ۲۰۰۰۰ هزارنفرو خورده ای . مسیولین وزارت کشور چرا کاری نمیکنن .تمام روستای ما بیکارشدن جوونها دارن معتاد میشن.این افغانیها میرنسرکار.توروخدا رسیدگی کنین .لطفا قزوینو ازشهرهای ممنوعه برای ورود افغانها کنین آخه چرا چرا چرا کسی جواب ما اهالی روستای ناصر آباد قزوین رو نمیده؟چرا صدای ماها شنیده نمیشه؟ چرا شما پیگیری نمی کنید؟مگه افغانها قرار نبود برگردن؟
    • سعید A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      6 2
      تعداد افغانها در ایران واقعا وحشتناک زیاد شده . شما یه سر به تجریش بزنید انگار وارد افغانستان شدید . مسولان گوش شنوایی ندارند . واقعا سواله چرا در شرایطی که قسمت زیادی از افغانستان امن و قابل سکونت هست هر روز افغانهای بیشتری برای کار میان ایران؟ آیا این عدالته که مشاغل زیادی در تهران در دست افغانها باشه؟ وزیر کشور مسول هست تا به دغدغه ما ایرانی ها توجه کنه . حتی شما سایت ها و خبرگزاری ها هم کلا همه جانبه از مهاجرت بی نظم و حساب و کتاب افغانها دفاع می کنید و صدای ما رو نمی شنوید . وزارت کشور ما مدتهاست کاملا به نفع مهاجرت افغانها کار میکنه. ما کجا فریاد بزنیم ؟ خب واقعا چرا صدامون شنیده نمیشود؟
    • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      6 2
      خداوکیلی حرف حقه چرا با مسئولان مطرح نمی کنید . اگر در حد همین کامنت باشه فردا از یاد هممون میره . مردم ماهم خیلی مشکل دارند . فقط قزوین که نیست اوضاع قم بدتر هست .در قم افغانها را در هر شغلی که فکر کنید می بینید بعد از اون ور ناله که جوانان ایران بیکارند. افغانها اراده کنند چند روز بعد در ایران هستند و خیلی راحت امکان زندگی در ایران رو دارند .
    • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      0 0
      تنها یک دلیل مشخص دارد و آن این است که ظاهرا" اولویت مسِئولان کشور چیزهای دیگری است و این موضوعتردد قانونی و غیر قانونی اتباع کشورهای دیگر که برای هر کشور دیگری در جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بهیچوجه اجازه چنین کاری را در کشور خود نمیدهند در ایران و برای مسولان ایران از اولویت بالایی برخوردار نیست و به تبعات غیر قابل جبران آن نیز فکر نمیکنند. کدام کشور را در دنیا سراغ دارید که اجازه دهد اتباع کشورهای دیگر چنین راحت و بی دردسر وارد کشورشان شود و جولان دهند و حتی مشاغل آن کشور را اشغال کنند در حالی که معضل بیکاری الان در کشور ما به یکی از حادترین و پیچیده ترین مسایل کشور تبدیل شده.
  • بازنشسته A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام مقتضی است پیگیرپرداخت حق مرخصی فرهنگیان بازنشسته باشید
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    4 0
    صفحه کمیسیون اصل نود مجلس مشکل دار هست . مشکل داره این صفحه . چرا مجلسی ها درستش نمی کنن؟؟؟ برخی گزینه های اجباریش باز نمیشه و نمیشه اعتراض فرستاد. به این صفحه سر بزنید . چرا کارمندان مجلس این صفحه رو درست نمی کنند؟ اصل نود مجلس این اجازه رو به هر ایرانی میده تا انتقادی از سه قوه داره برای کمیسیون اصل نود بفرسته اما صفحه مشکل داره . گزینه استان و شهرش باز نمیشه ولی پر کردنش هم اجباریه . رسیدگی کنید
  • مردم IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    2 0
    نظارت بر آژانس‌های املاک پول زیادی می‌گیرند.
  • یک سرباز A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    5 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما خواستم پیگیری نمایید خدمت مقدس سربازی برای همه جوانان مگر نباید یکسان باشد چرا سربازان لیسانسه در نیروی انتظامی و سپاه درجه استوار یکمی میگیرند ولی در پدافند هوایی درجه گروهبان یکمی مگر نباید قانون نیروهای مسلح یکی باشد
  • الهام محمدی A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    با سلام از شهردار محترم قزوین و رییس راهنمایی رانندگی قزوین خواهشمندیم که در کوچه پست خیابان دانشگاه شهید بابایی قزوین چند سرعت گیر نصب نمایند. این کوچه با وجود پهنای بسیار زیادش به شاهراهی بین خیابان دانشگاه و بلوار پاستور نوروزیان تبدیل شده است که وسایل نقلیه آن را با اتوبان اشتباه می گیرند. با وجودی که هر روز در این کوچه چندین تصادف رخ می دهد و با وجود نامه های متعددی که اهالی محترم به ادارات مختلف ارایه داده اند ولیکن تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسوولین صورت نگرفته است. لطفا رسیدگی نمایید.