۰ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
در ستایش فاطمه...

موسسه بوستان کتاب با چاپ و انتشار دو اثر جدید درباره زندگی حضرت زهرا (س) به نام‌های «در ستایش فاطمه» و «سیره و سخن فاطمه»، به استقبال ایام فاطمیه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی محدثی کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، با اعلام این خبر گفت: با چاپ این دو اثر گرانسنگ - که تالیف آیت الله علی کریمی جهرمی است- تعداد عناوین منتشر شدۀ بوستان کتاب در موضوع حضرت زهرا(س) به 18 عنوان می‌رسد.

وی با معرفی اجمالی این دو اثر افزود: کتاب «در ستایش فاطمه»، اثری است که در 108 صفحه به مدح و ستایش حضرت زهرا (س) از قول خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص)، امام علی (ع) و سایر ائمه معصوم تا حضرت ولی‌عصر (عج) پرداخته است؛ بدین معنا که سخن خدای سبحان را دربارۀ مقام حضرت زهرا از آیات قرآن استخراج کرده و نیز با استفاده از منابع معتبر اهل سنت و شیعه، سخنان رسول خدا و ائمۀ اطهار - علیهم السلام - را دربارۀ فضایل و کرامات حضرت زهرا (س) جمع آوری کرده است.

محدثی گفت: آیت الله کریمی جهرمی همچنین در کتاب «سیره و سخن فاطمه»، کوشیده تا گوشه‌ای از رفتارها و گفتارهای درس‌آموز و زندگی‌ساز آن بانوی دو عالم را به خوانندگان بشناساند. این دو کتاب به تازگی منتشر و روانه بازار نشر شده‌اند و با استقبال زیادی مواجه خواهند شد.

وی در ادامه به سایر عناوین منتشر شده بوستان کتاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: برخی دیگر از آثار بوستان کتاب دربارۀ حضرت زهرا (س) که به چاپ‌های متعددی رسیده‌اند، عبارتند از: جلوه‌های رفتاری حضرت زهرا(س) ؛ تالیف عذرا انصاری- شرح خطبۀ حضرت زهرا؛ تالیف آیت‌الله سیدعزالدین حسینی زنجانی- فاطمه گلواژۀ آفرینش؛ تالیف سید ضیاء مرتضوی- دردانه‌ای دلداده (بررسی تحلیلی زندگانی حضرت زهرا)؛ تالیف محمدجواد مروجی طبسی- کوثر هدایت؛ تالیف سیدجواد ورعی و ده ها اثر ارزنده دیگر ... .
روز چهارشنبه 13 اسفند، مطابق با 13 جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت 75 روز است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    1 2
    بسیار عالی.وجود ارزشمند استاد اخلاق ایت الله کریمی جهرمی از گزند حوادث مصون باد،ان شاالله.