اتحادیه‌های چاپ سراسر کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدامات وی در حوزه ارتقا صنعت چاپ تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، اتحادیه‌های صنف چاپخانه‌دارن تهران، صحافان تهران، سازندگان کلیشه و لیتوگراف تهران، انجمن واردکنندگان ماشین‌آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی، انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق، انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ ایران، اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، اتحادیه صنف چاپخانه‌داران خراسان رضوی، اتحادیه صنف چاپخانه‌داران قم، اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تبریز و اتحادیه صنف چاپخانه‌داران قزوین با ارسال نامه‌ای از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اقدامات ارزشمند وی در زمینه ارتقا صنعت چاپ تقدیر و تشکر کردند.

در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر جنتی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام علیکم

احتراماً، بدینوسیله از همت اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری موفق مسابقات آثار برتر چاپی چهاردهمن جشنواره ملی صنعت چاپ و همچنین از حضور گرانقدر جنابعالی در این مراسم تقدیر می‌کنیم.

از آنجا که اقدامات جنابعالی را در زمینه ارتقای توانمندی صنت چاپ و نشر و بسته‌بندی کشور ارزشمند و اصولی می‌دانیم، امیدواریم نگاه ویژه شما موجب توسعه روزافزون این صنعت و بازسازی و نوسازی بدنه آن از طریق سیاست‌ها و خط مشی‌های حمایتی شود. بدیهی است توانمندسازی این صنعت با کمک و راهنمایی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند حضور مؤثر دست‌اندرکاران چاپ و نشر را در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تضمین نماید و شکوفایی اقتصاد کشور را به ارمغان آورد.»

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =