بهره برداری از پل قوسی کرمانشاه/زمان سفر هیئت دولت به کرمانشاه مشخص نشده است

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پل قوسی کرمانشاه پس از چندین سال تلاش بی‌وقفه پنجشنبه هفدهم اردیبهشت ماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم کرمانشاه، مجتبی نیک‌کردار در نخستین نشست شواری فنی استان که امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح پل قوسی کرمانشاه می تواند راه علاجی برای رفع بخشی از مشکلات ترافیکی شهر باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در دست اقدام با جدیت در حال پیگیری هستند افزود: پل قوسی شهر کرمانشاه با هدف کاهش بار ترافیکی در یکی از گره‌های ترافیکی شهر ساخته شده است.

نیک‌کردار ارائه گزارش کمیته نظارت و پیمان و رسیدگی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی درگیر با پروژه‌های عمرانی را از جمله دستورکارهای نشست امروز عنوان کرد و گفت: بحث امانی‌کردن تعدادی از پروژه‌های عمرانی از مباحث مهم و محوری در نشست امروز بود که با نظر استاندار تعدادی از این پروژه‌ها امانی می‌شوند.

نیک‌کردار پیرامون پروژه باند دوم سه راهی هرسین افزود: کیفیت کار پیمانکار سابق این پروژه بسیار ضعیف و غیرقابل قبول بود و پیمانکار سابق و مشاورش مقصر اصلی در کوتاهی اجرای کار شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم گرفته شده پیمانکار و مشاور سابق پروژه عمرانی سه‌راهی هرسین موظف به پرداخت خسارت شدند و برآورد خسارات نیز از مطالبات پیمانکار کسر خواهد شد.

نیک‌کردار با بیان اینکه آسفالت غیراصولی سه‌راهی هرسین با هزینه فراوان انجام شده، گفت: گزارش عملکرد پیمانکار خاطی به سازمان مدیریت کشور ارسال و در سوابق مدیریتی وی گنجانده و نیز گزارش کار به استان مبدأ صادرکننده پروانه اشتغال پیمانکار ارسال می‌شود.

وی خواستار افزایش کیفیت کار از سوی بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های عمرانی مربوط به این نهاد شد و گفت: به کارگیری ناظران مجانی در روند اجرای پروژه‌ها با دقت و حساب‌شده انجام شود.

نیک‌کردار زمان سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه را نامعلوم بیان و اظهار کرد: سفر هیئت دولت تدبیر و امید به این استان قطعی است اما هیچگونه برنامه‌ای برای زمان مشخص آن به استانداری ارائه نشده است.

انتهای پیام/ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =