معظمی نیا خریدار پرسپولیس حرفهای جدیدی درباره این تیم طرح کرده است.

او گفته است:«دوست دارم علاوه بر پرسپولیس به خیلی ها کمک کنم.یکی ورزش بیماری های خاص است.به خاطر جنس کار و اهمیتی که  دارد.یکی هم ورزش اسکواش که فکر می کنم مشکلات زیادی دارند.امیدوارم  بتوانم به آنها کمک کنم. اینجا را ببینید.

 

 پاسخهای رندانه یک سیاستمدار به پرسشهای خبرنگار

 محسن رفیقدوست در پاسخ به سوالات یک خبرنگار، تلاشهای او را برای واداشتن به موضعگیری علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت، ناکام گذاشت. بخشهایی از مصاحبهبامحسن رفیق‌دوست را اینجا ببینید.

 ری شهری: احمدی نژاد معتقد بود امام زمان شخصا او را هدایت می کند

 در قسمت‌هایی از پنجمین جلد از خاطرات آیت‌الله ری‌شهری که در برگیرنده دو دهه سرپرستی حج توسط اوست و بزودی منتشر می شود چنین می خوانیم: روز دهم ذیحجّه اطّلاع داده شد که آقای احمدی‏‌نژاد قصد دارد شب به چادر بعثه در منا بیاید و در آنجا سخنرانی نیز داشته باشد... خلاصه صحبت ایشان آن بود که در حال حاضر، امام زمان( عج) جهان را اداره می‏‌کند و هدایت شخص ایشان هم با خود امام زمان است. اینجا را ببینید.


جولان مهمان جدید روسی در مراتع ایران/ گوسفندهای سارق پسند!

در ایران نوعی گوسفند با نژاد روسی پرورش می‌یابد که جثه کوچک‌تری نسبت به گوسفند ایرانی دارد، ولی به واسطه داشتن برخی ویژگی‌ها از گوسفند ایرانی گران‌تر است و به نظر می‌رسد که سارقان به این نوع حیوان علاقه زیادی دارند. گوسفند رومانف، یک نوع گوسفند روسی است که اصل ‌نژاد آن متعلق به دره ولگا، در شمال غرب مسکو است. رومانف یک ‌نژاد خالص بوده و از تلاقی نژاد‌ها به‌وجود نیامده است. اینجا را ببینید.

 روز سقوط قیمت‌ها/ سکه 944 هزار تومان شد

امروز طلافروشان قیمت‌هایی که در تابلوهایی > خود در رابطه با سکه و طلا اعلام می‌کردند، نسبت به دیروز کاهش قیمت‌ها  را نشان می‌داد؛ به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 944 هزار تومان و ... . اینجا را ببینید.

 

 انتقاد شدید یک خواننده از صدا و سیما به خاطر سرقت آثارش

 وحید تاج در بخشی از یادداشتی > آورده است: «اخیرا با خبر شدم که شخصی به ظاهر هنرمند، نوع جدیدی از سرقت آن هم از نوع فرهنگی و موسیقایی‌اش را مرتکب شده است و آن این‌که تصانیفی از بنده، آقای محمد معتمدی و آقای سالار عقیلی را به استودیوی ضبط موسیقی برده و با نرم‌افزارهای مربوطه به طریقی صدای خواننده اصلی اثر را حذف کرده و با صدای خودش روی نسخه‌ی اصلی اثر، خوانندگی کرده است. اینجا را ببینید.

کتابی که در ایران به چاپ 210 رسید

دویست و دهمین چاپ کتاب مفاتیح الحیاه اثر ایت الله جوادی آملی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود. مصطفی  امرایی مدیر مرکز نشر بنیاد علوم وحیانی اسراء با علام این خبر گفت که شمارگان این کتاب 10 هزار جلد است. اینجا را ببینید.

 ابتکار یک دندان‌پزشک ایران

 دندانپزشک پس از برداشت پوسیدگی ها به طور مینیاتوری و کاملا ظریف از نقاط مشخص، با استفاده از چند لایه مواد بخصوص، که متناسب با شرایط هردندان انتخاب می شوند، اقدام به ترمیم دندان می کند. لازم به ذکر است که این ترمیم کاملا متفاوت با ترمیم های معمول انجام گرفته است. اینجا را ببینید.

 

تصاویری هولناک از دو تصادف در یک جاده

جاده اهواز-امیدیه، یکی از پر حادثه ترین جاده های ایران است. یکی از مخاطبان خبرآنلاین تصاویری از دو تصادف هولناک از این جاده فرستاده ودر توضیح خود نوشته است: از شما تقاضا دارم که پیگیری کنید , آیا استانی که این همه ذخایر حجیم نفت دارد، بودجه ای ندارد تا این جاده را آسفالت کند و مردمان و کارمندان عملیات نفت را از خطر مرگ نجات دهد؟ اینجا را ببینید.

 تصاویری از سیلی خوردن خبرنگار در ملاقات دو پادشاه

 در این فیلم، "محمد بن عبد الرحمن الطبیشی" یک عکاس خبرنگار را هنگام پوشش خبر استقبال سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان از همتای مغربی خود محمد ششم، سیلی می زند. اینجا را ببینید.

 

 خیانت پسر به پدر/ فرزند عبدالله صالح به آغوش ائتلاف رفت

 به گزارش سایت الفجر الجدید، یکی از وزرای دولت مستعفی یمن که در ریاض مقیم است، فاش کرد که امارات موفق شده میان عربستان و احمدعلی عبدالله صالح، پسر رئیس‌جمهور پیشین یمن آشتی برقرار کند و در نتیجه ریاض با پسر صالح برای بازگرداندنش به قدرت در مقابل همکاری با نیروهای ائتلاف موسوم به «طوفان قاطع» در از بین بردن جنبش انصارالله به توافق رسیده است. اینجا را ببینید.


 مشتری جدید پرسپولیس فقط 19 سال سن دارد!

رئیس روابط عمومی وزارت ورزش از طریق صفحه اینستاگرام خود خبر داده كه پرسپولیس یك مشتری جدید پیدا كرده، مشتری كه
فقط 19 سال سن دارد. ناظمی در اینستاگرام خود نوشت: «جوانی 19 ساله با سرمایه 290 میلیارد تومانی برای خرید پرسپولیس. مثل اینكه بدهی 200 میلیارد تومانی به بانك ها ندارد. جوانان ثروتمند به نمایندگی از كی و كجا وارد می‌شوند؟» اینجا را ببینید.

 

212 / 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413993