محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران یکی از دیپلمات‌های ایرانی است که صفحه‌ی شخصی‌اش در توییتر پرطرفدار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 257 و 300 نفر نوشته‌های او را در توییتر دنبال می‌کنند.

در مقابل این دیپلمات کهنه‌کار تنها صفحات 15 نفر را در توییتر دنبال می‌کند. صفحات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران ازجمله صفحاتی است که وزیر امور خارجه آن‌ها را Follow کرده است.

در بین دیپلمات‌های خارجی او صفحات محمد البرادعی مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برنده جایزه صلح نوبل، احمد داود اغلو نخست‌وزیر ترکیه و کارل بیلت وزیر امور خارجه سوئد (او از سال 94 - 91 نخست‌وزیر سوئد بوده است) دنبال می‌کند.

دو پژوهشگر و کارشناس مسائل خاورمیانه و دنیای اسلام (ولی رضا نصر، خوان کول)، سه روزنامه‌نگار و گزارشگر خارجی (آن کوری، لورا روزن و هومان مجد) و 4 خبرنگار و گزارشگر ایرانی (اکرم شریفی خبرنگار فارس، زینب اسماعیلی خبرنگار شرق، زهرا اصغری خبرنگار ایسنا، مهدی رهبر) دیگر افرادی هستند که ظریف، صفحات آن‌ها را دنبال می‌کنند.

ولی رضا نصر پژوهشگر و نویسنده در حوزه دنیای اسلام و مسائل خاورمیانه است. او هم‌اکنون رئیس مدرسه آموزش‌های تخصصی بین‌المللی جان هاپکینز است. خوان کول هم پژوهشگر و صاحب‌نظر در امور خاورمیانه و جنوب آسیا است.

آن کوری گزارشگر و مجری شبکه خبری NBC است که با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران مصاحبه تلویزیونی کرده است. لارا روزن، روزنامه‌نگار و گزارشگر ال مانیتور است و هومان مجد روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی‌تبار است که در آمریکا فعالیت می‌کند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    51 30
    کی وقت می کنه بنده خدا؟
  • بی نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    17 3
    خدلرشکر نمردیمو یک وزیره به روز دیدیمممم