کاوه سلیمانی ملی‌پوش وزن 67 کیلوگرم موی تای ایران به مدال طلای بازی های ساحلی پوکت رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سلیمانی در فینال وزن 67 كیلوگرم به مصاف ورزشكار عراقی رفت تا این حریف قدرتمند خود را شكست دهد و به اولین طلای موی تای ایران در بازی‌های ساحلی آسیا و هفتمین طلای كاروان ایران دست یابد.
سلیمانی در راند اول حریف را به راحتی شكست داد. در راند دوم هم او حریفش را شكست داد تا كار خود را برای برد در این مسابقه راحت كند. در نهایت راند سوم هم به نام كاوه سلیمانی ثبت شد تا او قهرمان شود و هفتمین طلای كاروان ایران را به نام خود ثبت كند.
سلیمانی در مسابقات قبلی خود حریفانی از چین و قزاقستان را شكست داده و به فینال رسیده بود.

 

مدال نقره بر گردن حسین كرمی 
دومین فینالیست ایران در رشته موی تای، حریف ورزشكار قزاقستانی نشد و به مدال نقره رسید.
حسین كرمی دومین فینالیست ایران در رشته موی تای بود كه امروز در وزن 75 كیلوگرم به روی رینگ رفت. حریف او ورزشكاری از قزاقستان بود؛ از كشوری كه در جدول مدال‌های بازی‌های ساحلی آسیا با ایران رقابت تنگاتنگی دارد. تا پیش از شروع مسابقه حسین كرمی با ورزشكار قزاقستانی، ایران 7 مدال طلا داشت و قزاق‌ها با 6 طلا، یك پله پایین‌تر از ایران بودند. به همین دلیل طلای این وزن برای ایران به اندازه دو طلا ارزش داشت.
حسین كرمی راند اول را به سختی از حریف خود برد. در راند دوم هم او حریفش را شكست داد تا به مدال طلا نزدیك شود. اما در راند سوم حریف قزاق عالی كار كرد و در نهایت داور دست او را بالا برد تا این طلا به قزاق‌ها برسد. حسین كرمی پیش از این ورزشكاران كشورهای ازبكستان و فیلیپین را شكست داده و به فینال رسیده بود.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =