سپک تاکرا برونئی را برد و مدالش را قطعی کرد

تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش رگو توانست با پیروزی بر قهرمان دور گذشته بازی‌ها راهی دیدار نیمه نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی سپک تاکرای رگوی کشورمان عصر امروز در یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی برونئی قهرمان بازیهای سال 2012 قرار گرفت و توانست این حریف قدرتمند را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده و راهی دیدار نیمه نهایی شود.
تیم ملی کشورمان در ست اول 21 بر 19 پیروز شد، در ست دوم 21 بر 7 شکست خورد تا کار به ست سوم کشیده شود. ملی پوشان کشورمان در سومین ست و در یک رقابت دیدنی و مثال زدنی با غیرت ایرانی توانستند این حریف قدرتمند را مقتدارنه از پیش رو بردارند.
ملی پوشان کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف یکی از تیم‌های میانمار یا لائوس خواهند رفت.
دیدار نیمه نهایی این رقابتها فردا عصر برگزار می شود

سهراب آزاد: قهرمان دوره قبل را شكست دادیم/ سپك تاكرا باید فدراسیون داشته باشد
تیم سپك تاكرا ایران در رشته رگو با شكست دادن برونئی مدال برنز خود را قطعی كرد.
سهراب آزاد رئیس انجمن سپك تاكرا ایران پس از این پیروزی گفت: ما اولین بار است كه در بازی‌های ساحلی شركت می‌كنیم. از اینكه به ما اعتماد كرده‌اند كه به این مسابقات بیاییم تشكر می‌كنم. ما برای برنز تیمی آمده بودیم و فكر نمی‌كردیم در رگو هم به مدال برسیم. ولی این خواست خدا بود كه برونئی را ببریم و به جمع چهار تیم برسیم. بازی بعدی را ببریم به فینال می‌رسیم.
او ادامه داد: ما برای یك برنز آمده بودیم ولی خدا كمك كرد و دو مدال ما قطعی شد. برونئی در رگو خیلی قوی است و دوره قبل مدال طلا گرفته بود.
آزاد در پایان گفت: مسئولان باید به سپك تاكرا اعتماد كنند. اگر سپك تاكرا از انجمن تبدیل به فدراسیون شود همیشه و در هر مسابقه‌ای كه اعزام شویم مدال می گیریم. ما جزو 6 تیم برتر جهان هستیم و اگر به ما اعتماد كنند در همه مسابقات مدال خواهیم گرفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    1 0
    تبریک....انشالله مسئولین شما رو اونجور که لیاقت دارید ببینن و بهتون توجه کنن...... یک هزارم پولی که حروم کردیم تو فوتبال رو میزاشتیم سر ورزش های دیگه الان تو ورزش خیلی حرف ها واسه گفتن داشتیم اما متاسفانه همه رو ول کردیم واسه فوتبال اونم هیچ . . . نشدیم