ملی پوشان کبدی کشورمان در سومین دیدار خود در بازیهای آسیایی ساحلی قدرتمندانه از سد تیم تایلند گذشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ملی پوشان کبدی کشورمان امروز در سومین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای اسیایی ساحلی به مصاف تیم تایلند میزبان رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه 47 بر 28 شکست دهند.
نیمه اول این دیدار در حالی 26 بر 11 به اتمام رسید که با صلاحدید رییس فدراسیون و کادر فنی؛ مقرر شده بود جهت حفظ نیرو و امادگی برای حضوری قدرتمند در دیدارهای پایانی ملی پوشان فشار زیادی به خود وارد نکنند.
این دیدار در نیمه دوم نیز با برتری ملی پوشان ایران همراه بود تا در نهایت تیم ملی کشورمان با نتیجه 47 بر 28 راهی دیدار نیمه نهایی گردد.
تیم ایران که در دیدار اول تیم بنگلادش را شکست داده بود دیروز نیز از سد تیم قدرتمتد هند گذشت.
گفتنی است:تیم ملی کشورمان با این پیروزی راهی دیدار نیمه نهایی شد. حریف بعدی تیم ملی ایران بعد از دیدارهای امروز هند،بنکلادش و پاکستان، کره مشخص خواهد شد.

سرمربی كبدی: تازه كارمان شروع شده/ مقابل تایلند تركیب اصلی را رو نكردیم
سرمربی تیم ملی كبدی امیدوار است كه مدال طلای بازی‌های ساحلی به ایران برسد.
محمد شعبانی سرمربی تیم ملی كبدی ایران پس از پیروزی تیمش مقابل تایلند گفت: همان طور كه دیدی، تایلند تیم خوبی بود و مقابل هند هم خوب كار كرد. ولی جلوی ما حرفی برای گفتند نداشتند. بچه‌ها با فكر و متانت بازی كردند.
او در مورد عملكرد خوب تایلند در دقایق اولیه مسابقه گفت: تیم‌های جنوب شرق آسیا سرعتی هستند. از اول مسابقه تا ده دقیقه مقاومت آن‌ها بد نیست. ولی بعد شكسته می‌شوند. ما هم البته با تركیب اصلی كار نكردیم. با مشورت‌هایی كه داشتیم، از نظر كوچ عالی بودیم. این یكی از بهترین دوره‌ها برای خود من است چراكه مربیان بیشتر از بازیكنان هماهنگ هستند. امیدوارم دو تا بازی بعدی را هم ببریم.
شعبانی در پایان گفت: ما مقابل تایلند تركیب اصلی را رو نكردیم. بازیكنان را در پست‌هایی بازی دادیم كه بازی نكرده بودند. به این دلیل كه هند حریف اصلی ماست و ما هنوز كارمان تمام نشده است. تازه كار ما شروع شده. امیدواریم در پایان مسابقات به مدال طلا برسیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =