پایان رسیدگی به اتهامات «علی‌اکبر جوانفکر»/ صدور حکم تا ۷ روز آینده/ امیدوارم تبرئه شوم

مهر نوشت: علی اکبر جوانفکر صبح امروز در دادگاه کارکنان دولت حضور یافت.

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای رئیس دولت دهم صبح امروز در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان ویژه دولت حضور یافت.

بر اساس این گزارش پرونده علی اکبر جوانفکر قرار است امروز به اتهام تمرد در برابر ماموران قضایی و انتظامی و با شکایت دادستانی تهران در شعبه مذکور به ریاست قاضی حیدری مورد بررسی قرار گیرد.

مشاور رسانه ای احمدی نژاد از صدور حکم پرونده اش ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

جوانفکر پس از اتمام جلسه دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات جلسه رسیدگی به اتهاماتش گفت: در جلسه اول ما ادله خودمان را به دادگاه ارائه کردیم که در آنجا اشکالاتی به پرونده وارد شد و در نهایت پس از رفع ایرادات پرونده دوباره به جریان افتاد.

مشاور رسانه ای رئیس دولت دهم گفت: امروز جلسه دوم رسیدگی به اتهامات بنده بود که توضیحات خود را به رئیس دادگاه ارائه کردم.

جوانفکر در خصوص سایر متهمان این پرونده گفت: امروز جلسه دوم و البته آخر دادگاه بود که در آن علاوه بر من سه تن از همکارانم نیز حضور داشتند که هر یک از آنها توضیحات خود را ارائه کردند.

جوانفکر در رابطه با اتهامات وارده اش نیز گفت: ما متهم بودیم در برابر ورود مقامات قضایی به روزنامه ایران تمرد کرده ایم و ما را به ایستادگی در برابر دستور مقام قضایی متهم کرده اند که ما نیز امروز دلایل خود مبنی بر رد این اتهام را ارائه کردیم.

مشاور رسانه ای احمدی نژاد گفت: رفتاری که در آن روز با ما صورت گرفت زیر پا گذاشتن قانون بود و کسانی که آن کارها را کردند مجرم هستند و ما مساله تمرد خود را رد و در دادگاه اثبات کردیم.

جوانفکر با بیان اینکه رای دادگاه ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده صادر می شود، گفت: ما تابع قانون و رای دادگاه هستیم با این حال با توجه به دفاعیاتی که انجام دادیم امیدواریم برائت شویم.

سال گذشته بود که پس از برگزاری جلسه نخست، قاضی حیدری به کیفرخواست صادره ایراد گرفت و پرونده برای رفع ایرادات و نواقص مدنظر دادگاه، به شعبه بازپرسی دادرسی فرهنگ و رسانه بازگشت تا به سوالات و ابهامات آن پاسخ داده شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =