کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران مشکلات خود را روز گذشته مطرح و خواستار پاسخگویی مسولان شدند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- لطفاً در مورد پرونده شاکیان پروژه نکین غرب فروغی اطلاع رسانی کنید هیچ اقدامی نشده و شاکیان بلا تکلیفند .

- سلام لطفن در مورد اجرا نشدن ماده 19 نظام دامپزشکیقطع ارتباط مالی بین کارفرما و مسئولین فنی و بهداشتی توسط سازمان دامپزشکی و مشکلات مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی که با دریافت کمترین حقوق و مزایا و نداشتن امنیت شغلی در خط اول بهداشت و سلامت مردم ایستاده اند، گزارشی تهیه کنید. همچنین علت جذب بیش از نیاز دانشجویان دامپزشکی را از وزارت علوم و دانشگاه آزاد جویا شوید. با تشکر

- با سلام اداره ارزش افزوده دارایی پاسخگو نیست اعتبار گواهی ارزش افزوده ما 20 خرداد به اتمام رسیده و اداره دارایی تا قبل از اتمام اعتبار درخواست تمدید نمی پذیرد و بعد از پایان آن از 20 خرداد اقدام کردیم میگویند که سیکل صدور و پست حدود 1 ماه طول میکشد. حالا تکلیف ما که گواهی معتبر نداریم و خریدار وجه ارزش افزوده را به همین دلیل پرداخت نمیکنه چیه؟ بعد دارایی میاد ما رو جریمه میکنه تو را به خدا این چه وضعیه؟ لطفا به گوش مسئولان برسانید. جواب ما را که نمیدهند.

- سلام پدر من مبلغي در موسسه ثامن الحجج سپرده گذاري كرده كه امروز ٩٥/٤/٥ به اتفاق ايشون به شعبه مراجعه كردم كه شعبه تعطيل و هـيچ پاسخ روشن و دقيقي به ما ندادن كه فقط حرف اينه كه چرا هيچ شخص ، مسوولي هيچ اقدامي نميكنه و ففط ، فقط حرف و بيانيه صادر ميكنن اين بزرگترين كلاه برداري يك دولت يا بانك مركزي از مردم تو دنيا هست پول ها و سپرده هاي مردم بلوكه شده ، سود پرداخت نميشه ، ملكهاي موسسه در حال تخليه شدن هست كه به قول خودشان با فروش ملك پولها پرداخت بشه نه زمان مشخصه نه هيچ چيز ديگه ، به نظر شما اين معني ديگه اي بغير از كلاهبرداري داره؟؟؟؟مديراين موسسه تخلف كرده چرامحاكمه نميشه؟؟

2

شهری

- با سلام از شهرداري منطقه 11 كرج درخواست ميشود در سراشيبي زير گذر شهرك خاتم قبل از وررودي شهرك خاتم سرعت گير تعبيه نمايد و خيابان جلوي پارك جهان نما را از شهرك خاتم تا بلوار جها نما با جدول كذاري از بي نظمي تردد خودروها در بعد از ظهر ها نجات دهد. كه متاسفانه در بعداز ظهر ها و تعطيلات فاجعه بار است . اين درخواست چندين بار اعلام گرديده ولي متاسفانه پاسخي از سوي شهرداري منطقه ارائه نشده است.

- باسلام منطقه 22 ، در شمال غربي درياچه شهداي خليج فارس، حد فاصل برجهاي عرفان تا برجهاي صياد و جنوب برجهاي اسمان قطعه زميني رها شده كه منشأ خاك هر روزه براي بيش از 2000 خانواده ساكن در اين برجها گرديده و معلوم نيست چرا شهرداري در خصوص تعيين تكليف اين زمين اقدام نمي كند . به كرات در مورد اين وضعيت به شهرداري مراجعه و پيام گذاشته شده ولي عنايتي نمي شود. لطفا اطلاع رساني فرماييد شايد توجهي بشود.

3

آموزش

با سلام و احترام فرزند اینجانب در یکی از مدارس سمپاد البرز تحصیل می نماید . با توجه به این که اینجانب کارمند دولت بوده و حقوق 13000000 ریال دریافت می کنم . خواهشمند است در خصوص دریافت شهریه ، کارمندان نیز همانند فرهنگیان مشمول تخفیف شوند .

 

 

 

 

45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    1 0
    این ارزش افزوده و گرفتن گواهی و تمدیدش و اعمال سلیقه ممیز و بی منطقی در رسیدگی و زورگویی دارایی به همین زودی با عدم همکاری مردم باعث شکست این طرح هم میشه.