ایسنا نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ مردم روستاها در مناطق دور دست کشور نشان داده‌اند و ثابت کرده‌اند که فریب سیاسی بازی‌های شعاری را نمی‌خورند و در مواقع لزوم، آن اقدامی را انجام می‌دهند.

مهم‌ترین بخش از سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وی و روسای سازمان‌های مربوطه به این شرح است:
**با هدایت‌های رهبری و درایت دولت و جدیت تیم مذاکره کننده، تاکنون سایه‌های تهدید و تحریم از کشور دور شد و برنامه‌های آینده هم براساس مصالح کشور و منافع ملی خواهد بود که حمایت مردمی را به همراه خواهد داشت.

** اجرای برجام خواست متقابل ایران و کشورهای 1+5 است. در توافق هسته‌ای نه تنها ایران چیزی از دست نداد، بلکه برای آینده هم دست ما بسته نیست و مطمئن باشید مسؤولان عالی کشور، مصالح نظام را به هیاهوی تندروها گره نمی‌زنند.

** همه گروه‌ها اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل، باید به این نکته توجه داشته باشند که حضور پرشور مردم در انتخابات، آینده نظام را ترسیم می‌نماید و نباید با اهداف باندی و جناحی، مصالح ملی را مخدوش کرد.

** هرگونه دست‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پرشور،ظلم به آرمان‌های امام و شهدا و همچنین ظلم به حق اجتماعی و سیاسی مردم ایران در نظام بین‌الملل است. هیچ توجیهی نمی‌تواند خلق حماسه سیاسی دیگری را مخدوش کند و مطمئناً مردم هوشیار ایران نمی‌گذارند تصویر نامناسبی از ایران در اذهان جهانی ایجاد و ثبت شود.

** سیاسی کردن مسایل مربوط به کشاورزی و تولیدات کشاورزان اقدامی نامناسب است. البته مردم روستاها در مناطق دور دست کشور نشان داده‌اند و ثابت کرده‌اند که فریب سیاسی بازی‌های شعاری را نمی‌خورند و در مواقع لزوم، آن اقدامی را انجام می‌دهند که مورد انتظار یک جمعیت انقلابی، اسلامی، شیعی و ایرانی است.

1729

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    2 3
    من سال 72 به رفسنجانی رای دادم ..... سال 76 و 84 به سید محمد خاتمی رای دادم ..... سال 84 و 88 به احمدی نژاد رای دادم ..... سال 92 هم به دکتر روحانی رای دادم ................. به رفسنجانی نمره 14 می دم ....... به خاتمی نمره 20 می دم ....... به احمدی نژاد نمره 15 می دم ........ به دکتر روحانی نمره 17 می دم
  • محمد A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 1
    احسنت
  • مطوری از منیخ خرمشهر GB ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 3
    شیخ شما در زمان دولت خود چکار کردید برای ما روستایان خداوکیلی فقط احمدی نزاد روستاها را اباد کرد
  • مرتضی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    3 0
    واسه همین تو 88 فهمیدن به کی رای بدن اقای هاشمی
  • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 1
    تا دیروز برخی ها روستا زاده بود و مردم روستا بد بودند حالا چی شده صحبت از غیرت روستایی میزنید ؟
  • عبدالله ستمدیده RO ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    سایه کدام تهدید و تحریم برداشته شد ملت ابله نیستند