ولایتی در دیدار با ولید المعلم: اطمینان داریم دولت و ملت سوریه پیروز خواهند شد

علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در سفر رسمی به سوریه و پس از دیدار با رییس جمهور این کشور ،با ولید معلم وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین در این دیدار که باحصور شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران و دکتر امیر عبدللهیان معاون افریقا و عربی وزارت خارجه برگزار شد وزیر خارجه سوریه بااشاره به شخصیت و جایگاه دکتر ولایتی گفت:جنابعالی شخصیت شناخته شده و برجسته بین المللی هستید و دارای هوشمندی های دقیقی در حوزه های بین المللی و منطقه ای می باشید و مواصع رهبر معطم ایران را به طور دقیق دنبال می کنید و من سال هاست که با شما اشنایی دارم ولازم می دانم در ابتدا از مواصع اصولی و بنیادین جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم.
دکتر ولایتی هم ضمن ابراز خرسندی از ملاقات مجدد وزیرخارجه سوریه گفت:سرنوشت ایران و سوریه با یکدیگر پیوند داشته و هر دو کشور درمشکلات و مصایب در کنار یکدیگر بوده اند و این پایمردی و روابط دوستانه و راهبردی رمز پیروزی است که هر روز بیش از گدشته محقق می گردد و توطیه های دشمنان را از بین برده است.
مشاور مقام معطم رهبری در ادامه با اشاره به تحولات جدی منطقه ای و همراهی بیشترحامیان سوریه بایکدیگرگفت:اطمینان داریم دولت و ملت سوریه پیروز خواهند شد.
در ادامه وزیرامور خارجه سوریه که به تازگی از روسیه بازگشته بود گزارشی ازبرنامه ها و اقدامات انجام شده در این سفر ارایه نمود و گفت:پیروزی ملت سوریه در برابر توطیه های دشمنان نتیجه حمایت های رهبر معطم ایران و ملت و دولت ایران بوده و نقطه نطرات مشترک و دقیقی میان دو کشور در امور سوریه،تحولات منطقه ای و مبارزه با جریان افراطی و تکفیری و تروریسم وجود دارد.
دکتر ولایتی با تبریک مجدد پیروزی های به دست آمده چشم انداز آینده را بسیار مثبت ارزیابی نموده که بی تردید نابودی دشمنان و دستیابی به پیروزی را به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد:دولت و ملت ایران در کنار مقاومت مردم سوریه خواهند ایستاد و مقام معطم رهبری همواره از پایمردی و ایستادگی مردم سوریه حمایت فرمودند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =