معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در پارک ملت شهرکرد به مناسبت هفته دولت خبر داد

مهرداد رئیسی درگفتگو با خبرگزاری خبرانلاین افزود : به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، نمایشگاه صنایع دستی با تعداد 20 غرفه در رشته های نمد، گلیم، قفل، صنایع دستی عشایر، سفال و سرامیک، احجام فلزی، زیور آلات سنتی، لباس محلی، قلم زنی و ... برگزار خواهد شد.
مهرداد رئیسی با بیان اینکه غرفه های صنایع دستی بصورت کارزنده و همراه با فروش در راستای معرفی، توسعه و ترویج بازاریابی این هنر خواهد بود افزود: به منظور جذابیت بیشتر نمایشگاه، برپایی سیاه چادر عشایری همراه با پخت و پز محلی، سوغات محلی و اجرای موسیقی محلی برای گردشگران و مسافران پیش بینی شده است.
رئیسی به همزمانی اجرای موسیقی زاگرس نشینان در استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در کنار نمایشگاه صنایع دستی پیش بینی گردیده که به مدت 4 شب موسیقی محلی این مناطق، اجرای برنامه زنده داشته باشند.
وی در ادامه گفت: زمان برپایی نمایشگاه از تاریخ 7 تا 25 شهریور ماه سال جاری عصرها از ساعت 17 لغایت 23 در پارک ملت شهرکرد خواهد بود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =