مهر نوشت:

قیمت مرغ نسبت به روزهای ابتدایی هفته جاری کاهش یافته و قیمت میوه نیز تقریبا بدون تغییر بوده است.

قیمت مرغ در روزهای پایانی هفته جاری نسبت به ابتدای هفته با کاهش همراه بوده است. براین اساس طبق اعلام اتحادیه پرنده و ماهی روز شنبه هفته جاری قیمت هر کیلوگرم مرغ در مراکز خرده‌فروشی ۶۳۰۰ تومان، در مراکز عمده‌فروشی ۵۸۰۰ تومان و در میدان بهمن ۵۶۰۰ تومان بوده است.

در همین زمینه مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه پرنده و ماهی اظهارداشت: هم اکنون قیمت مرغ در مراکز خرده‌فروشی ۵۷۰۰ تومان، در مراکز عمده‌فروشی ۵۲۰۰ تومان و در میدان بهمن حدود ۵۱۰۰ تومان است.

براساس این گزارش، قیمت میوه نیز طی هفته جاری تغییر چندانی نداشته است و این روزها میوه‌های تابستانی به تدریج در حال عرضه به بازار مصرف هستند. در همین زمینه علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان گفت: عرضه میوه‌های زمستانی رو به کاهش و ورود میوه‌های تابستانی رو به افزایش است؛ ضمن اینکه مردم به میوه‌های تابستانی و نوبرانه گرایش بیشتری دارند و به همین قیمت این محصولات اندکی افزایش یافته است.

امامی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز ریزکاشان ۶۰۰۰ تومان، گوجه سبز ساوه ۱۳ هزارتومان و توت فرنگی درجه یک ۸۰۰۰ تومان است.

22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    اونها که قیمت نه هزارتومانی رو نشانه تورم 40 درصدی تو کشور میدونستند کجا هستند الان؟ طبق استدلال این حضرات الان تورم کشور باید منفی شده باشه