هدیه بازیکنان آرارات به ارامنه کشور در آستانه سال نو میلادی /صعود آرارات به لیگ برتر بزرگسالان تهران

آرارات با صعود به لیگ برتر بزرگسالان تهران هدیه ویژه ای را در آستاه سال جدید میلادی به ارامنه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از دوری چندین ساله‌ای که تیم فوتبال بزرگسالان آرارات از سطح اول فوتبال ایران داشت، ‌در ابتدای سال 93 دوباره آنها تصمیم گرفتند فعالیت خود را از سر بگیرند تا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های ایران مجدداً به آغوش فوتبال بازگردد و به همین دلیل مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند کار خود را در مسابقات رده سنی دسته اول بزرگسالان تهران آغاز کنند.

روز گذشته اين تيم توانست در آخرين ديدار فصل خود با تك‌گل آرن آوانسيان بر حريف خود پيروز شود و به عنوان تيم نخست گروه راهي ليگ برتر بزرگسالان تهران (آسياويژن) شود. لازم به يادآوري است كه سرمربي آرارات، ماسيس هاكوپيان بود و فرد ملكيان و وازگن صفريان نيز در كادر فني به او كمك مي‌كردند.

ضمن آن كه ادموند بزيك نيز به عنوان مشاور فني با اين گروه همكاري داشت. بنابراين در فصل آينده آرارات را در ليگ برتر تهران كه با حضور 16 تيم به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود، خواهيم ديد تا در صورت كسب عنوان اول يا دوم آنها بتوانند به ليگ سه كشور صعود كنند، ايده‌اي كه مديران اين باشگاه براي فصل آينده در نظر دارند.

باشگاه آرارات به غير از رده سني بزرگسالان در رده‌هاي سني جوانان و نوجوانان تهران در دسته دوم حضور دارد و از هفته آينده مسابقات اين دو رده سني نيز آغاز مي‌شود. ضمن آن كه تيم نونهالان آنها نيز فعلاً در سطح باشگاهي فعال نيست و كار خود را در سطح مدارس فوتبال پيگيري مي‌كند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =