ایرنا نوشت:

یک اندونزیایی عضو گروه تروریستی داعش روز شنبه در ویدیویی به نیروهای امنیتی این کشور مسلمان جنوب شرق آسیا هشدار داد مانع اجرای 'قانون شریعت' از دیدگاه گروه تکفیری داعش نشوند، وگرنه آن ها را قتل عام می کند.

در این فیلم چهار دقیقه ای که این عضو اندونزیایی گروه تروریستی داعش در شبکه یوتیوپ قرار داده است، به نیروهای امنیتی اندونزی هشدار داده شده است 'افرادی که مانع اجرای قانون شریعت در اندونزی شوند، کشته می شوند'.

به نوشته 'جاکارتا گلوب'، این عضو گروه تکفیری داعش خطاب به نیروهای امنیتی اندونزی، گفت: شما می خواهید به نیروهای ائتلاف کمک کنید تا خلافت را از بین ببرید، پس دیدار ما نزدیک است.

آژانس مبارزه با تروریسم اندونزی فعالیت دستکم 300 اندونزیایی در گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را تایید کرده است و اندونزی که به اعتقاد کارشناسان در اجرای برنامه های مبارزه با افراطی گری ناموفق بوده است از بازگشت این تندروها به کشور هراس دارد.

اندونزی سال 2002 میلادی نیز شاهد عملیات تروریست ها در جزیره بالی بود که بر اثر بمب گذاری آن زمان 202 نفر کشته شدند.

این فیلم های تهدیدآمیز در حالی منتشر می شود که واحدی منطقه ای از تروریست های اندونزی و مالزی در داعش با نام 'کتیبه نوسانتارا لید دولت اسلامیه' یا 'واحد شبه جزیره مالایا برای دولت اسلامی در عراق و سوریه' شکل گرفته که برای مقامات امنیتی دو کشور نگرانی هایی ایجاد کرده است.

حال این تروریست اندونزیایی نیز نیروهای امنیتی این کشور را به 'کشتار' هشدار می دهد و از کلمه 'یک به یک' در کشتن نام می برد.

وی در این فیلم خطاب به نیروهای امنیتی اندونزی تاکید می کند 'اگر شما نمی آیید، ما برای اجرای شریعت به اندونزی خواهیم آمد و با راه انداختن جنگ شما را یک به یک خواهیم کشت'.

براساس اطلاعات روزنامه جاکارتا گلوب، این عضو گروه تروریستی داعش و تهدیدکننده نیروهای امنیتی اندونزی 'ابوجندل' یا 'سلیم مبارک عطامیمی' نام دارد که ماه مارس 2014 (فروردین ماه سال جاری) به سوریه رفته است.

وی از اهالی 'مالانگ' در جاوای شرقی اندونزی است که در 'کامپونگ آمپل سورابایا' زندگی می کرده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    6 0
    مرگ بر كفار داعش