جواد نکونام در آخرین مصاحبه‌اش در پمپلونا پیش از سفر به تهران از جدایی‌اش از اوساسونا و بازگشت به این تیم گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نكونام گفت: مي‌خواهم از سال 2012 صحبت كنم، در آن زمان خانواده‌ام غمگين بودند و از من خواستند به ايران بازگردم و من پس از 7 سال به خانه بازگشتم و در ايران فرصت بازي در استقلال به من داده شد.به من گفته شد اوساسونا را ول كردي چون در ايران پول بيشتري به تو دادند اما اين‌طور نبود چون در اين صورت به امارات مي‌رفتم كه پيشنهاد خيلي بهتري به من داده بود. من براي يك سال و نيم در استقلال بودم. در فصل اول قهرمان ليگ شديم و به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا رفتيم و من در بين بهترين بازيكنان سال آسيا قرار گرفتم اما در همان زمان كه در استقلال بودم، اخبار اوساسونا را پيگيري مي‌كردم، من براي هميشه «اوساسونيستا» هستم.

نكونام ادامه داد: پس از 6 ماه حضورم در استقلال سعي كردم به پمپلونا بازگردم. من با مربي تيم و همچنين آنخل مارتين گونزالس كسي كه هميشه به من كمك كرده است، صحبت كردم و در ژانويه 2013 امكان بازگشتم فراهم شد اما آرچانكو رئيس وقت اوساسونا مانع شد.آخرين بازي فصل قبل اوساسونا زماني بود كه من و مسعود در تمرينات تيم ملي براي جام جهاني بوديم و با سقوط تيم، ما هم در كنار طرفداران غمگين شديم و من حتي فكر مي‌كردم كه كاش در كنار تيم بودم و كمك مي‌كردم. من مي‌دانستم كه بازگشت، بهترين تصميم است.‌ همه چيز در زندگي پول نيست، مهم اين است كه خوشحال باشيد و من در اوساسونا خيلي خوشحالم. در روز بازگشتم به اوساسونا از ديدن طرفداران در استاديوم شگفت‌زده شدم و اين چيزي است كه با پول نمي‌توان خريد.

جواد در ادامه گفت: من براي جام ملت‌هاي آسيا انگيزه بالايي دارم اما اوساسونا را فراموش نمي‌كنم. من مطمئن هستم كه در دور برگشت نتايج بهتري خواهيم گرفت و هفته به هفته بالاتر خواهيم رفت.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =