مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مدافع میانی این تیم که از سوی کادرفنی در لیست فروش گنجانده شده، حرف آخر را به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از تسنیم؛ بهرام افشارزاده درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او در خصوص شرایط نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: «به تازگی رضا عنایتی را جذب و فضای ایجاد کرده‌ایم که این بازیکن به خانه خود بازگردد. پوست و گوشت عنایتی از استقلال است. تا آخر وقت فردا (یک‌شنبه) در مورد سایر بازیکنانی که قرار است جذب شوند، تصمیم‌گیری کرده و آن را به اطلاع همه خواهیم رساند.» 

افشارزاده در خصوص شرایط امیرحسین صادقی گفت: «به هیچ عنوان صادقی را از دست نخواهیم داد. او و هاشم بیک زاده جزو بازیکنان فیکس تیم ملی هستند و باید دقت کنیم آنها را از دست ندهیم. این مساله را به قلعه نویی هم گفتم که صادقی بازیکن کلیدی تیم ملی است و باید حفظ شود. ما به دنبال ایجاد فضایی هستیم که بازیکنان و ورزشکاران با دل و جان، ایمان و اخلاص بازی کنند. بازیکنان ملی‌پوش همانطوری که در بازی‌های ملی از تیم ملی دفاع می‌کنند در تیم باشگاهی نیز باید از کیان باشگاه‌شان دفاع کنند.»
مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به انتقادات از امیر قلعه نویی افزود: «همیشه پشت قلعه‌نویی هستم و او را رها نکرده‌ام. نظرات هواداران در برخی از سایت‌ها هم باعث نمی‌شود که از قلعه‌نویی حمایت نکنم.»
افشارزاده در مورد مشکلاتی که در نقل و انتقالات به وجود آمده، تصریح کرد: «نظری جویباری کارش را بلد بوده و مورد تایید من است. کمیته نقل‌وانتقالات نیز از ابتدا وجود داشت و حتی معینی خودش اعلام کرد که این کار تخصص می‌خواهد و نظری کارش را بلد است. به هیچ عنوان صادق‌پور و معینی استعفا نداده‌اند.»
او در نهایت در پاسخ به اینکه مهم ترین مشکل تیمش را در کدام ناحیه می بیند، گفت: «مسائل مالی. صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم و امیدوار هستیم اسپانسر و سایر دوستان به قول‌‌های خود عمل کنند.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =