فارس نوشت:

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تجاوز به گذرگاه عابر پیاده جریمه ۲۰ هزار تومانی دارد؛ همچنین عدم حرکت در بین خطوط که از امروز در مناطق ۶ و ۸ اجرایی شده، جریمه ۴۰ هزار تومانی را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگویی ، با اشاره به آغاز طرح «ایست به احترام زندگی» در تقاطع‌های شهر تهران و همچنین حرکت بین خطوط در مناطق 6 و 8 تهران اظهار داشت: در این طرح، عابران پیاده، راننده وسیله نقلیه و راننده موتورسیکلت دخیل هستند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: برای جریمه عابران پیاد‌ه‌ای که هنگام چراغ قرمز عابر از گذرگاه‌ها رد شوند، علی‌رغم پیش‌بینی جریمه در جدول جرایم راهنمایی و رانندگی، به دلیل آنچه سازوکار فراهم نیست، این امر اجرایی نمی‌شود، ولی در مواقع وقوع تصادف، حتماً قدر و سهم عابر مشخص می‌شود و اگر از چراغ قرمز عابر پیاده عبور کرده باشد، مطمئناً سهم عابر پیاده به میزان تقصیر مشخص می‌شود.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در ارتباط با خودروها و موتورسیکلت‌ها براساس جدول جرائم راهنمایی و رانندگی، تجاوز به خطوط عابر پیاده جریمه 200 هزار ریالی را به دنبال خواهد داشت که اگر منجر به عبور از چراغ قرمز وسایل نقلیه هم شود، جریمه 100 هزار تومان خواهد شد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: عدم حرکت در بین خطوط که از امروز در مناطق 6 و 8 اجرایی شده، جریمه 400 هزار ریالی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    11 42
    فیلم هندی بود؟
  • بی نام RU ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    114 3
    واقعا موتورسيكلت ها رو هم قراره جريمه كنين؟ عمرا اينكارو نمي كنين
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
      20 2
      شما با موتور سوار ها برخورد كنيد،امار تصادفات و تلفات به ميزان بسيار چشمگيري كاهش پيدا ميكنه
  • بی نام EU ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    88 3
    البته اگه خطوط رنگ شده رنگشون مشخص باشه.
  • مهدی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    22 2
    چند روز پیش تو ولیعصر تقاطع فاطمی منتظر بودم چراغ عابر سبز شه، موتور سواره اومد به پلیس سره چهار راه گفت من می خوام برم پایین ولیعصر اجازه می دی از پیاده رو برم.. پلیسه هم گفت اگه مواظبی به کسی نزنی برو و اینگونه بود که موتور سوار از پیاده رو جلوی چشمان آقایان پلیس رفت.. به جان خودم همش راست بود
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    13 3
    این جریمه عدم حرکت بین خطوط 300 400 هزار تومن بذارید، بلکه مردم درست رانندگی کنن
  • 1360 IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    اصلا اين موتور سوارها پلاك دارن كه جريمه كنيدشون