بی حسی شاخص در روز اول بعد از مذاکرات/بورس نخستین روز پس از مذاکرات را چگونه آغاز کرد؟

در اولین ساعات آغاز به کار تالارهای بورس یک روز پس از مشخص شدن نتیجه مذاکرات گروه کشورهای 5+1 با ایران و تمدید مذاکرات شاخص بورس با بیش از 650 واحد افت مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین بررسی وضعیت بورس اوراق بهادار تهران نشان می دهد امروز در ساعت اولیه فعالیت بورس اوراق بهادار شاخص کل با 658 واحد افت روبرو شده است که بیشترین تاثیر منفی بر شاخص به عهده نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس(فارس) و پس از آن به ترتیب نمادهای بانک ملت، مخابرات ایران و صنایع ملی مس ایران از منفی ترین نمادهای امروز بوده اند.

این در حالی است که به اعنقاد برخی فعالان بازار تمدید این مذاکرات و خبر بازگشت اقساطی منابع مالی کشور با تاثیر بر نرخ دلار و طلا میتواند به ورود سرمایه های جدید به بورس خبر دهد.

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر ارزش بازار 3 میلیارد و 386 میلیون و 373 هزار ریال بوده که طی29  هزار و 46 معامله حاصل شده است. 




3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین RO ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    4 0
    سلام خبرگزاری خوبی هستید چون همه خبرگزاری ایران جرات انتشار این خبرو نداشتند.
  • علی ابراهیم ... A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    1 0
    تیم اقتصادی خبرآنلاین. با سلام. ظاهرا خود سازمان هم متوجه دستکاری و صف فروش کاذب امروز از سوی برخی کارگزاریها و حقوقی ها شده است. سوژه خوبی است. لطفا بخاطر خوانندگان خبرآنلاین هم شده پیگیری نمایید