رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، از گودبرداری و تخریب باغات کن توسط تعاونی مسکن شهرداری منطقه 7 خبر داد و گفت: این عملیات باید متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به خروجی فاضلاب شرکت تولیددارو تذکر داد و اگفت: بر اساس گزارش های موجود خروجی فاضلاب شرکت تولیددارو در منطقه 18 به انواع باکتری ها آلوده است و تهدید زیست محیطی ایجاد می کند.

او گفت: به شرکت مذکور به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی تذکر داده می شود تا نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت اقدام کند و نتیجه را به کمیسیون سلامت شورای شهر ارسال کند در غیر اینصورت نسبت به توقف فعالیت این مجموعه اقدام خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین نسبت به ساخت و ساز تعاونی مسکن شهرداری مناطق 7 و 17 در باغات کن نیز تذکر داد و اعلام کرد: تعاونی مسکن شهرداری منطقه 7 نسبت به گودبرداری و تخریب باغات برای ساخت مسکن اقدام کرده است.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    2 0
    شهرداري همه را بيرون كرد و خونه هاي مردم را خراب كرد كرديد كه فضاي سبز حفظ بشه ولي حالا
  • ناشناس IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    2 1
    یکی به داد فضاهای سبزی که شهرداری در آن برای کارکنانش مسکن می سازد برسد .برای نمونه به چهار راه تعاون منطقه 5 سری بزنید فضاهای سبز و باغات دارند برج تعاونی مسکن شهرداری می شوند .