۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۳

همچون 4 دوره گذشته، امسال نیز با مشارکت شما مخاطبان خبر آنلاین چهره اجتماعی سال 93 انتخاب خواهد شد. چهره مورد نظر خود را با ذکر دلیل در بخش نظرات همین مطلب درج کنید .

چهره اجتماعی سال را شاید به سختی بتوان انتخاب کرد؛ دولتی ها همیشه پیش چشم هستند و موفقیت ها و شکست هایشان دیرتر فراموش می شود. اما مردمی که خبرساز می شوند، زود از موج های خبری پایین می آیند.

سال ۱۳۹۳ چالش ها و حوادث مختلفی در حوزه اجتماعی به همراه داشت؛ معضلات ادامه‌دار زیست محیطی همچون آلودگی هوا، گرد و خاک، بی آبی، خشکسالی و تلاش ها برای مهار آنها، سلامت مردم و طرح دولت برای کاهش هزینه های درمانی و افزایش کیفیت خدمات بیمارستانی، ماجرای پالم در لبنیات و مواد غذایی آلوده، استیضاح وزیر علوم و رفت و آمدهای دولت برای انتخاب یک وزیر علوم، بخشش پای چوبه دار و ماجراهای ادامه دار آن، جوایز بین المللی برای دانشمندان ایرانی، اسیدپاشی های اصفهان، تغییرات گسترده در هیات رییسه شورای شهر، انتقادات اعضای شورای شهر به شهردار تهران برای تراکم فروشی، ماجرای پرونده سعید مرتضوی در تامین اجتماعی، توفان تهران، مرگ یک معلم در مدرسه و خشونت در مدارس و ... که البته هرکدام از اینها یک چهره و شخصیت حقیقی را به هرحال پشت سر خود دارند که در آن موثر بوده اند؛ مثبت یا منفی.

به نظر شما چهره اجتماعی سال ۹۳ کیست؟ و چرا؟ چهره مورد نظر خود را با ذکر دلیل در بخش کامنت های همین خبر برای ما بفرستید. اما پیش از آن چند نکته را توجه کنید؛


چه نظراتی تایید می شود؟

- نظراتی که در آن نام شخص مورد نظر و دلیل اینکه چرا این انتخاب را داشتید باشد.

- منتخب شما باید شخص حقیقی باشد.

- دلایل خود را کوتاه و حداکثر در 10 کلمه بنویسید.

- نظرات در صورتیکه در بازه ساعت 8 تا 20 ثبت شود حداکثر پس از 4 ساعت تایید می‌شود. نظرات ثبت شده خارج از این زمان ممکن است با تاخیر بیشتری تایید شود.

چه نظراتی تایید نمی شود؟

- چهره مورد نظر شما شخص حقیقی نباشد . عباراتی همچون آلودگی هوا، دریاچه ارومیه، اهواز و... تایید نمی‌شود.

- دلیل خود را برای این انتخاب درج نکرده باشید.

- بیش از یک نفر را در یک کامنت معرفی کنید.

- پاسخ به دیگر نظرات در صورتیکه حاوی دلایلی در رد یا تایید نظر قبلی باشد .

- بعضی از اسامی به دلایل مختلف قابل تایید نیستند. لطفا از ثبت نظرات بعدی در اصرار به ثبت این نظرات خودداری کنید. از این که به عنوان یک مخاطب فرهیخته شرایط ما را در جایگاه یک رسانه درک می کنید واقعا سپاسگزاریم.

- چهره هایی که قبل از سال 93 فوت کرده باشند.

رای شماری چگونه است؟

- در پایان این مرحله نظرخواهی -16 اسفند- شخصی که توانسته باشد بیشترین رای را به خود اختصاص دهد بعنوان چهره اجتماعی در سال 93 معرفی خواهد شد . منتخبین هر حوزه در نظر سنجی نهایی برای انتخاب چهره سال 93 با هم رقابت خواهند کرد.

- کامنتهای مشابهی که از یک آی پی دریافت شده باشد در شمارش نهایی محاسبه نمی شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402176

برچسب‌ها