بازی های کشورهای حاشیه خلیج فارس فرصتی بود تا تیم های عربی ، دست شان را برای مربیان فوتبال ملی ایران رو کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مسابقات کشورهای حاشیه خلیج فارس که با قهرمانی تیم ملی قطر به پایان رسید زمان مناسبی بود تا کادرفنی تیم ملی رقبای سنتی اش در فوتبال آسیا را آنالیز کند. درحالی که کارلوس کروش و دستیارانش این بار اجازه پیدا نکردند تا به عربستان بروند و بازی ها را از نزدیک ببینند ، فیلم تمام این بازی ها ضیط شد و گروه آنالیز تیم ملی این فیلم ها را بررسی کردند. نمایش تیم های جوان شده امارات و قطر که همگروه های تیم ملی هستند ، در بازی های عربستان سبب شده تا کارشناسان این دو تیم را متفاوت از تیم های 2 سال قبل شان در مقدماتی جام جهانی بدانند. 

حشمت مهاجرانی مربی برجسته فوتبال ایران که متخصص فوتبال آسیاست در این باره به خبرآنلاین می گوید:«در میان تیم های جام خلیج فارس تیم امارات را خیلی پسندیدم. تیم مهدی علی مربی جوان اماراتی ها از نوجوانان کنار هم بازی کردند. قهرمان دو رده سنی در فوتبال آسیا شدند و الان در مرز 23 سال ، تیمی یکدست و موفق هستند ، به نظرم این تیم شانس بالایی برای صعود از گروه دارد. آنها از عربستان و قطر تیم تر بودند. البته در این بازی ها دیدیم که بحرین خیلی هم تیم خوبی ندارد.»

البته گروه آنالیز تیم ملی هم در همین زمان بازی ها را زیر نظر داشتند. مهرداد خانبان یکی از اعضای کادرفنی در این باره می گوید:«امارات تیم خوب و یکدستی دارد اما به نظرم قطر از انها قوی تر است. آنها با مربی فرانسوی جدید شان فوتبال بهتری را بازی می کنند. البته دو بازیکن برزیلی و آفریقایی دیگر که به تیم ملی شان اضافه کرده اند ، تیمتر هم شده اند. آنها سطح گروه مان در بازی های آسیایی را سخت تر می کنند.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    50 7
    تيم هاي عربي هيچي نيستند. با تدبير و و روحيه خوب ميشه همشونو برد. به قول كي روش فقط سر درد هستند.
  • یک ایرانی A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    5 8
    سلام به همه دوستان،رسانه های عزیز به نظر من ازحالا دارید بهانه های شکست های تیم ملی رو فراهم میکنید