به فاصله سه روز پس از انتخاب مدیرعامل، هنوز این سوال وجود دارد که آیا باید باور کرد مدیرعامل باشگاه، درست در روز دوشنبه انتخاب شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ موضوع انتخاب حمیدرضا سیاسی رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه، موضوع چندان ساده و بی اهمیتی نیست که به سادگی بتوان از آن عبور کرد. 

سیاسی که علاقه خاصی دارد شبیه به رویانیان باشد و درست مثل او، به یک فرد همه کاره در راس امور باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد تا تصمیمات را به صورت انفرادی اتخاذ کند، بالاخره به خواسته خود رسید و توانست مدیرعامل باشگاه شود. البته مدیرعاملی سیاسی، بحث های دیگری را به همراه داشت و شایعه خرید باشگاه توسط شرکت او را قوت بخشید اما بد نیست بدانید یک روز پیش از انتخاب سیاسی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه، جلسه مهمی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره برگزار شده بود.
در آن جلسه که چند ساعت قبل از دربی 79 انجام شد، آرای هیات مدیره به سمت انتخاب سیاسی برای مدیرعاملی سوق پیدا کرد و جعفر کاشانی نیز توانست جانشین سیاسی در پست ریاست هیات مدیره شود. با این حساب می توان گفت انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، یک روز قبل از جلسه رسمی انتخاب مدیرعامل این باشگاه برگزار شده بود و در جلسه عصر دوشنبه، تمامی اعضا می دانستند که باید به چه کسانی برای احراز پست مدیرعاملی و ریاست هیات مدیره رای بدهند!

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =