عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره نظارت شورا در برجسازی در تپه های واقع در محدوده شهرک شهید دقایقی توضیح داد.

محمدمهدی تندگویان، در حاشیه نشست علنی شورای شهر تهران، درباره برجسازی در تپه های لویزان به خبرآنلاین گفت: این مسئله چند روزی است توسط خبرنگاران پیگیری می شود و ما نیز به خاطر حساسیتهای به وجود آمده آن را پیگیری می کنیم.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: مسئله اینجاست که تاکنون ما نه سندی درباره قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این برجسازی پیدا نکرده ایم.

تندگویان گفت: با شهرداری مرکزی و شهرداری منطقه 4 هم مکاتبه کرده ام تا اسناد قانونی و مجوز این برجسازی را به کمیسیون شهرسازی شورا ارائه دهند و منتظریم پاسخ این نامه ها را دریافت کنیم.

او با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست چه تعدادی از درختان این تپه قطع شده، توضیح داد: به نظر می رسد صدور مجوز این برج در سالهای گذشته باشد و امسال، مجوزی برای ساخت و ساز و تسطیح اراضی در منطقه مزبور صادر نشده، ولی تا زمانی که اسناد مورد درخواست را مطالعه نکرده ایم نمی توان در این باره اظهار نظر قطعی کرد. ولی می توان گفت شورای شهر در مقابل تخلفات احتمالی به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

گفتنی است خبرگزاری خبرآنلاین هفته گذشته، با انتشار گزارشی مستند به تصاویر میدانی و ماهواره ای، از مسطح کردن تپه ای واقع در شمال شرق تهران و در محدوده شهرک شهید دقایقی خبر داد. (اینجا را بخوانید)


47231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قندک IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    11 0
    مثل پیگیری های قبلی
  • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    16 0
    فقط پیگیری میکنید زورتون که به قالیباف نمیرسه
  • بوشناس A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    5 0
    نکن همچین نگو اینچنین
  • بابا ES ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    1 0
    صاف کردن تپه به خاطر این بوده که مردم راحت تر رفت و امد کنند و درختها را هم قطع نکرده اند بلکه از جا در اورده اند تا در جایی که خاک مناسب تری دارد بکارند اگر سوال دیکری داری بپرس