۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

شانا نوشت: وزیر نفت عمان اعلام کرد که در بازدید از نمایشگاه نفت، از تواناییهای صنعت نفت ایران شگفت زده شده است.

محمد بن حمد الرمحی، وزیر نفت عمان، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی اعلام کرد که هنگام بازدید از نمایشگاه نفت، به شکلی مطلوب، از گستردگی و ظرفیتهای صنعت نفت ایران غافلگیر شده است.

الرمحی گفت: این نمایشگاه بسیار تحسین برانگیز و بسیار بزرگ است؛ با حضور شرکتها و فناوریهای بسیار، دریافتم که تقریبا همه چیزهایی را که در صنعت نفت به آن نیاز داریم، در بر دارد.

وی افزود: برای من، بهترین بخش، حضور فناوری ایرانی است و از مشاهده این که ایران چه کارهایی می تواند به صورت خودکفا انجام دهد، غافلگیر شدم؛ شما باید به این مسئله افتخار کنید.

وزیر نفت عمان همچنین با اشاره به ابراز تمایل یک شرکت کره ای برای مشارکت در پروژه ساخت خط لوله صادرات گاز ایران به عمان، اعلام کرد که در دیدار فردا (شنبه ١٨ اردیبهشت) با بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران، درباره این گزینه گفتگو می کند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از صبح روز پنجشنبه (١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده است، روز یکشنبه (١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

رشد حدود ٦٠ درصدی حضور شرکتهای خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته، نشانگر علاقه جهانیان به سرمایه گذاری در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران است.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =