تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان که در ابتدای فصل 93-94 لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر و با هزینه‌های قابل توجه راهی لیگ برتر شده بود، در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفت.

به گزارش «خبرآنلاین» در اصفهان، گیتی‌پسند در ابتدای فصل تلاش کرد که با جذب بازیکنان باقی‌مانده از تیم‌های لیگ برتری اصفهان و البته چند بازیکن جوان همچون سجاد اژدر یوسفی و ستاره‌های لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.


اما شرایط برای این تیم اصفهانی چندان مناسب نبود و اتفاقات صورت گرفته در لیگ و همچنین شرایط نامناسب جسمی سرمربی این تیم اصفهانی کار را برای شاگردان طروسیان سخت کرد.

تیم اصفهانی البته در هفته‌های پایانی لیگ تلاش کرد که با اضافه کردن منصور ابراهیم‌زاده به عنوان مشاور فنی، مشکلات خود را برطرف کند اما حال با نتایج خود در آستانه سقوط قرار گرفته است.

گیتی‌پسندی‌ها با تساوی دو بر دوی عصر امروز خود مقابل نساجی مازندران در حال حاضر شرایط چندان مناسبی در لیگ ندارند و باید به امید دیگر بازی‌ها و تفاضل گل دیگر تیم‌ها بنشینند.

شرایط برای تنها نماینده اصفهان در لیگ دسته اول که قرار بود برای صعود به لیگ برتر بسته شود، در حال حاضر چندان مناسب نیست!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =