۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

علی خسروی گفت: خبر محرومیت علیرضا فغانی واقعیت ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی خسروی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره شایعه محرومیت علیرضا فغانی داور بازی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: اولا آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران دو روز پیش در سایت داوران اعلام کرده که اصلا فیلم بازی را برای بررسی به ما ندادند و فکر هم نمی کنم قضاوت ایشان مشکل داشته باشد. دوما نظارت بر فیلم بازی به عهده دپارتمان است و ما الان دپارتمان نداریم. آقای عسکری که یا استعفا داد یا استعفایش دادند، به هر حال الان دپارتمان داوری ما رئیس ندارد و کمیته داوران هم شاید یک ماه هست که دور هم جمع نشده اند و یکدیگر را ندیده اند. چون آقای اصفهانیان زنجان، هدایت ممبینی اهواز، مسعود مرادی کرج و رامین حقیق زاده هم در تهران است.
خسروی با بیان این که حتی آقای کفاشیان، رئیس فدراسیون هم صلاحیت نظر دادن درباره داوری را ندارد، گفت: ما از شهرام دبیری به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون انتظار نداریم هر روز بر علیه یک داور رسمی مصاحبه کند. او باید تابع سیاست های هیئت رئیسه باشد و در این قضیه فراموش کند که آذری است.
این پیشکسوت داوری در ادامه گفت: ما بعد از 25سال جلسات تمرین داوری را در پیست شیرودی دایر کرده ایم و در جلسه دیروز علیرضا فغانی از اینکه هیئت رئیسه مصاحبه می کنند و می گویند ما قبل از بازی اهمیت بازی را به فغانی گوشزد کرده ایم، بسیار ناراحت بود. این کار خیلی غیر حرفه ای بوده و یک رانت است. هیچ احدی حق ندارد درباره بازی با داور حرف بزند. تشکیلات داوری وقتی یک داور را انتخاب می کند، خودش می داند آن بازی چقدر حساس است.
خسروی در پایان گفت: بنابراین من فکر می کنم این صحبت ها عوام فریبانه است و به اندازه کافی با احساسات مردم با شرف آذربایجان شرقی بازی شده و این قضیه باید چه خوب و چه بد تمام و فراموش شود و در لیگ آینده تراکتورسازی و همه تیم های کشورمان تیم های قوی داشته باشند و انتظارات طرفدارها را در تمام استان ها برآورده کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =