آیین معارفه معاون جدید رئیس رسانه ملی در امور سیما و قدرشناسی از معاون سابق سیما با حضور قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم علی اصغر پور محمدی به عنوان معاون سیما معرفی و از خدمات علی دارابی در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.
 حجت السلام موسوی مقدم قائم مقام صداوسیما با بیان این مطلب که رسانه ملی به دنبال ارائه رسانه ای مطلوب و برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است تا انسان را به اصالت و هویت خود رهنمون کند، گفت: اگر در رسانه ملی مدیریت ها برای خدا باشد و هدف اعتلای انسان و مکارم اخلاقی باشد می توان در برابر انبوهی از رسانه هایی که ارزش های انسانی را هدف گرفته اند بایستیم و مدلی ارائه کنیم که همه کسانی که به دنبال اخلاق و ارزش های انسانی هستند مشتاق آن شوند. در این صورت رسانه می تواند رسالت بزرگ پیامبر گونه داشته باشد.

او خدمت به بندگان خدا و رساندن آنها به طریق سعادت و تکامل را از اهداف و رسالت های رسانه ملی توصیف کرد و افزود: مدیران صداو سیما در هر سطحی که هستند اگر به تکیه گاه قوی که قابل اتکا باشد تکیه ندهند و به خدا توکل نکنند با معادلات عادی و معمولی نمی توانند  امور رسانه را پیش ببرند پس خود سازی و مراقبه مستمر لازمه کار در رسانه ملی است.

قائم مقام رئیس صداو سیما گفت: در طول مدت مدیریت دکتر دارابی، کارهای بسیار بزرگی در معاونت سیما انجام شد که ایشان سرمنشاء این خدمات بزرگ بوده اند.

حجت السلام موسوی مقدم با قدردانی از دکتر دارابی و مدیران شبکه های سیما ابراز امیدواری کرد دکتر پورمحمدی با توجه به سوابق، شناخت و محبوبیتی که دارد می تواند معاونت سیما را به سوی اهداف عالیه پیش ببرد.

قائم مقام رئیس صداوسیما ادامه داد: نخبگان جامعه در همه سطوح باید با صداو سیما همراهی کنند و رسانه ملی را محل مراجعه خود بدانند چرا که نخبگان پشتوانه های اصلی رسانه ملی اند و بی تردید دکتر پور محمدی این ظرفیت ها را گرد هم می آورد و کارهایی را که دکتر دارابی مقدماتش را فراهم کرده است به نحو شایسته انجام می دهد.

پورمحمدی ابتدا از دکتر سرافراز برای اعتماد و واگذاری این مسئولیت به او تشکر کرد و از مدیران سیما به عنوان افرادی مومن سخت کوش و پر تلاش نام برد که رسانه ملی را برای رسیدن به اهداف الهی و انسانی خود همراهی می کنند.

وی با قدردانی از دکتر دارابی و مدیران سیما ابراز امیدواری کرد تلاش های معاون سابق سیما را ادامه دهد و به سرانجام برساند.

 علی دارابی نیز در این مراسم از اعتماد مهندس ضرغامی رئیس سابق صداو سیما برای سپردن این مسئولیت به وی و از دکتر سرافراز برای برداشتن این بار سنگین ، قدردانی کرد.

او پور محمدی را مدیری پیشکسوت و لایق توصیف کرد و افزود که همه ما وظیفه داریم دکتر سرافراز و همه مدیران رسانه ملی را در مسیر موفقیت همراهی و یاری کنیم.

دارابی از مدیران سیما خواست لطف و همراهی که با وی داشته اند به طور مضاعف با دکتر پور محمدی معاون جدید صداو سیما داشته باشند و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

دارابی با اشاره به آماده شدن مجموعه کتب گزارش عملکرد و برنامه ریزی های آینده سیما برای ارائه به دکتر پور محمدی گفت تمام تلاش معاون و مدیران شبکه ها این بوده است که مردم را پیش از بیش به خدا نزدیک تر کنند و موثر باشند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =