سخنرانی «آذرمنصوری» که قرار بود دیروز در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شود، به تشنج و درگیری کشید، آن هم پیش از آنکه سخنران پشت تریبون قرار بگیرد.

هرچند، شنبه گذشته هم خبر لغو سخنرانی منصوری در دانشگاه آزاد قزوین به مناسبت 16 آذر منتشر شده بود، اما در یاسوج اتفاق متفاوتی رقم خورد. اینجا را ببینید.

محسن رفیق‌دوست گفت که خاطره‌اش درباره سفارت آمریکا در ایران را تحریف معنایی کرده‌اند و او به هیچ وجه چنین منظوری نداشته است که باید روابط با آمریکا از سر گرفته شود. اینجا را ببینید. 

اقتصاد

 بررسی ها نشان می دهد سطح برخورداری مردم از ملزومات اولیه زندگی ، شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ... بالاست این در حالی است که امارهای مذکور وضعیت خانه های ایرانی را به وضوح نشان نمی دهند .اینجا را ببینید.

در ادامه روند افت تولید خودرو در کشور تولید انواع خودرو در آبان ماه امسال نیز با کاهش همراه بوده است.اینجا را ببینید.

فرهنگ

 نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان، از شهلا ریاحی به عنوان اولین زن فیلمساز ایرانی تقدیر کرد.اینجا را ببینید.

رضا رشیدپور کارگردان برنامه «دید در شب» از حاشیه‌های حضور محمد اصفهانی در برنامه‌اش سخن گفت. اینجا را ببینید.

اجتماع

چهارم شهریورماه سال 88، همسایه‌های زوج جوان در امین‌آباد شهرری با جیغ‌های زنانه‌‌ای از خانه‌هایشان بیرون ریختند و وقتی خود را به این خانه رساندند صحنه‌ای هولناک دیدند. اینجا را ببینید.

نیلوفر 24 ساله چندی پیش با پسر یکی از آشنایان نامزد شد. اما به علت اختلاف‌هایی که دو خانواده پیدا کردند رابطه آنها شکر آب شد و جدا شدند. اینجا را ببینید.

بین الملل

رئیس جمهور روسیه طی اجلاس بین‌المللی تغییرات آب و هوایی در پاریس با همتای ترک خود دیدار نمی‌کند. اینجا را ببینید.

توئیتر ظهر امروز حساب کاربری افرادی را که اقدام به توئیت یا بازتوئیت مصاحبه سردار سلیمانی کرده بودند به حالت تعلیق درآورد. اینجا را ببینید.

 دانش

عکس روز ناسا به تصویری از حوالی قطب شمال مریخ اختصاص پیدا کرده است. در این تصویر شاید به نظر برسد که با درخت‌هایی روی سطح مریخ مواجه هستیم اما واقعیت این نیست. اینجا را ببینید.

چین قصد دارد بزرگترین شتاب دهنده ذرات جهان به بزرگی دو برابر LHC سرن اروپا احداث کند. به گزارش مهر پروفسور نیما ارکانی حامد، فیزیکدان ایرانی الاصل انستیتو مطالعات پیشرفته آمریکا به عنوان مغز متفکر پروژه حضور خواهد داشت. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

«ایده‌های خارق‌العاده» و «حس بزرگی از فان» دو دلیلی است که ملیندا را در زمان جوانی به سوی یک رابطه عاشقانه با بیل گیتس کشانده است.اینجا را ببینید..

کمپانی DJI پهپادی مخصوص برای کشاورزان باهدف آبیاری خودکار مزرعه ساخت. اینجا را ببینید.

ورزش

بهامین تورانی مجری برنامه زنده توپ در شبکه شما به دلیل انتقادهای تندی که علیه تیم ملی داشت، گویا خانه نشین شده است. اینجا را ببینید.

یکی از هواداران پرسپولیس در جریان مسابقه این تیم با نفت تهران جان خود را از دست داد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

این کاریکاتور در هفته کتاب و در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد! اینجا را ببینید.

علی هدیه لو ماجرای سرنگون کردن هواپیمای روسی توسط ترکیه را در روزنامه قانون به شکلی دیگر روایت کرده است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

تصاویری از حمل زائران اربعین حسینی به سمت نجف اشرف. اینجا را ببینید.

جدیدترین عکسی که از فرمانده نیروی قدس سپاه منتشر شده وی را در حال نماز خواندن در هواپیما نشان می دهد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

 تا این جا که ندیدم هیچ آدمی که سرش به تنش بیرزد از سریال معمای شاه خوشش بیاید. دست اندرکاران سریال خیلی راحت و بی پروا منتقدان را به شاه دوستی و سلطنت طلبی متهم کردند و خیال خودشان را راحت. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

بهامین تورانی مجری برنامه زنده توپ در شبکه شما به دلیل انتقادهای تندی که علیه تیم ملی داشت، گویا خانه نشین شده است. اینجا را ببینید. 

 انتشار تصاویری از دختربچه عراقی که با طی مسافت طولانی چند لیوان شیر بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کند با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شد. اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =