روحانی برای حل مشکلات لایحه امر به معروف به رهبری نامه نوشت». این خبری بود که دبیر شورای نگهبان اعلام کرد و همزمان از احمدی​ نژاد به دلیل عدم توجه به این لایحه انتقاد کرد.

 آيت الله جنتي به عنوان « رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر» نخستين سخنران اين مراسم بود که سخنانش را با شرح اهميت امر به معروف در فقه اسلامي آغاز کرد. اینجا را ببینید.

شت:محمد شریعتمداری از جمله مردان کم حرف کابینه است. این‌بار اما برخی خوشحالی و ابراز احساس‌ها از به موفقیت نرسیدن برجام صدای او را هم درآورده است تا از آنها بپرسد که راز خوشحالی‌شان در چیست و آیا این دسته از افراد از بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی کشور لذت می‌برند؟ اینجا را ببینید.

اقتصاد

حداقل حقوق کارمندان دولت در سال جاری ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده بود. افزایش حداکثر ۱۰ درصدی، حداقل حقوق کارمندان در سال آینده را به ۸۲۵ هزار تومان افزایش می‌دهد. اینجا را ببینید.

ریشه کمپین، کمبود نقدینگی متقاضیانی بوده که طی سه سال گذشته بنا بر تحریم‌های بین‌المللی و تورم اقتصادی توان خریدشان به شکل قابل‌توجهی افت کرد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

آزاده نامداری، مجری تلویزیون، عکسی از دوران کودکی‌اش را در اینستاگرام منتشر کرد. اینجا را ببینید.

منع نوازندگی زنان روی صحنه‌ی اجرا در شهرستان‌ها به یک موضوع عادی تبدیل شده است، اما تا کنون در تهران ممانعتی در این زمینه وجود نداشت که بانوان نوازنده با حجاب کامل در کنسرت‌ها حضور پیدا کنند. اینجا را ببینید.

 اجتماع

29 اردیبهشت سال 91 مأموران پلیس در هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های محله امیریه تهران به یک دستگاه پژو 405 که در کنار خیابان پارک شده بود، مشکوک شدند و با بررسی اولیه از خودرو جسد مرد جوانی در صندوق عقب کشف شد که ظاهرا با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. اینجا را ببینید.

رئیس باند فاشیست‌های تهران در عملیاتی پلیسی هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

 آمریکا و ترکیه از بیم سامانه ضد موشکی اس400روسیه که در سوریه مستقر شده است حملات خود را به سوریه متوقف کرده اند. اینجا را ببینید.

در پی افزایش حملات هوایی به رقه، پایتخت داعش در سوریه، این گروه برای بقای خود چاره‌اندیشی کرده است: حفر تونل‌ها، نصب فراگیر ‌آژیرهای خطر، انتقال انبارهای اسلحه و نشست‌ها به مناطق مسکونی، مساجد و بیمارستان‌ها. اینجا را ببینید.

ورزش

فیروز کریمی در تمرینات تیم جدیدش باز هم هنرنمایی کرده است! اینجا را ببینید.

یکی از مجریان تلویزیونی به احتمال فراوان به زودی راهی دادگاه خواهد شد تا توضیحاتی درباره اظهاراتش در یک برنامه زنده بدهد.  اینجا را ببینید.

دانش

یکی از نادرترین گونه‌های میمون جهان در باغ وحش تارونگا سیدنی به دنیا آمده است. اینجا را ببینید.

 دنباله دار 67-P/چوریموف-گراسیمنکو یا ۶۷پی، همان میزبان فضاپیمای روزتا، اکنون پیش از طلوع آفتاب به آرامی در آسمان سیاره زمین، تقریبا هم‌ردیف با سیاره ها و نزدیک به صفحه ی برجگاهی (دایره البروجی) به پیش می رود؛ گرچه دنباله دار پرنوری نیست. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اطلاعات 4.8 میلیون کاربر عضو اپ استور کمپانی سازنده اسباب‌بازی‌های فناورانه VTech لو رفت. اینجا را ببینید.

بیش از 7 درصد از کل گوشی‌های مبتنی بر ویندوز، به سیستم‌عامل ویندوز 10 مجهز شده‌اند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 برای چهارمین بار، جایزه گل 50، که از سوی وبسایت معتبر گل به بهترین فوتبالیست سال اعطا می شود، به لیونل مسی رسید؛ پس از مسی به ترتیب رونالدو، سوارز و نیمار به عنوان بهترین بازیکنان 12 ماه گذشته انتخاب شدند. اینجا را ببینید.

حقوق بشر عربستانی موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

علیرضا داودنژاد برای انتخاب بازیگر پروژه تازه‌اش سراغ شبکه‌های اجتماعی رفت. اینجا را ببینید.

یک زن ۲۳۴ کیلوگرمی که لقب چاق ترین مادر جهان را دارد، توسط دختر چهارساله اش نگهداری و تغذیه می شود. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

راننده زن ۴۷ ساله به قصد پارک خودروی خود در پارکینگ طبقاتی در یک فروشگاه درتگزاس وارد و حین پارک کردن خودروی خود به حفاظ محوطه پارکینگ طبقاتی رو باز برخورد و به پایین سقوط کرد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

در تصویر زیر نقشه ایران در سال 1729 میلادی را می بینید که شامل: گرجستان، ارمنستان، آران، بحرین، مناطق شیعه نشین عربستان، بلوچستان پاکستان و افغانستان است. اینجا را ببینید.

یک دانشجوی سعودی اهل قطیف که با در دست گرفتن پرچم ایران در جمع دانشجویان خارجی در آمریکا حاضر شده بود، در عربستان جنجال به پا کرده است. اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =