آغاز اکران «چند متر مکعب عشق» در 16 سینمای تهران

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» اولین ساخته بلند سینمایی جمشید محمودی به تهیه‌کنندگی نوید محمودی از چهارشنبه 26 آذر ماه در سینماهای تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چند متر مکعب عشق» فیلم منتخب هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای در سینماهای پردیس ملت، پردیس آزادی، پردیس کوروش، اریکه ایرانیان، سمرقند، راگا، تماشا، کیان، ماندانا، رازی، سپیده، فرهنگ، مرکزی، پیام، شکوفه و پردیس زندگی روی پرده رفته است.

از هفته آینده اکران عمومی این فیلم که برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر نیز هست، در شهرستانها آغاز می‌شود.

به زودی مراسم ویژه‌ای از سوی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم با حضور اهالی رسانه و هنرمندان برگزار خواهد شد.

«چند متر مکعب عشق» جوایز متعددی را تاکنون به دست آورده و همچنین حسیبا ابراهیمی بازیگر نقش اول زن این فیلم با در نخستین حضور سینمایی‌اش در فیلم محمودی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

در خلاصه داستان این فیلم که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد، آمده است: «عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی ست. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام ...»

بازیگران «چند متر مکعب عشق» که نماینده سینمای افغانستان در اسکار 2015 است، عبارتند از: ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی و مسعود میرطاهری.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =