استقلال ریسکی می کند که ممکن است 3 برصفر بازنده شود؟

استفاده از پروپیچ در ترکیب استقلال ، ریسک زیادی برای این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز آی تی سی پروپیچ بازیكن آلبانیایی استقلالی‌ها رسید و كادر فنی تیم می تواند از این بازیكن در دیدار با ملوان استفاده كند. اما به زمین فرستادن پروپیچ، ریسك بالایی برای استقلالی‌ها دارد و ممكن است منجر به سه بر صفر شدن نتیجه این مسابقه به سود حریف شود.
گرچه استقلالی‌ها برای استفاده از پروپیچ از فیفا استعلام گرفته‌اند اما فیفا در جواب استعلام استقلال، یك جواب كلی داده و فقط قوانین مربوطه را یادآوری كرده. به عبارتی فیفا پای خودش را از این ماجرا بیرون كشیده و به استقلال یادآوری كرده كه تحت چه شرایطی می‌تواند از پروپیچ استفاده كند.
حقوقدان‌های فوتبال زمانی كه جواب استعلام فیفا ارسال شد اعلام كردند كه با این جواب، تمام مسئولیت استفاده از پروپیچ بر گردن خود باشگاه استقلال است چراكه اگر تیمی مداركی داشته باشد كه نشان دهد این بازیكن خارج از مهلت نقل و انتقالات با استقلال قرارداد بسته، كمیته انضباطی هر سه امتیاز را به این تیم می‌دهد و استقلال را بازنده اعلام می‌كند. مهدی تاج هم در گفت و گو با خبرآنلاین بر این موضوع تاكید كرده كه اگر تیمی مدركی ارائه كند كه نشان از تخلف در عقد قرارداد با این بازیكن داشته باشد، استقلال متضرر خواهد شد.
صدور آی تی سی این بازیكن هم فقط به این دلیل است كه فدراسیون و باشگاه استقلال از تیم قبلی این بازیكن درخواست آی تی سی كرده‌اند و آن تیم هم كارت بازی پروپیچ را صادر كرده. اما اینكه قرارداد با استقلال خارج از زمان نقل و انتقالات باشد یا نه، برعهده تیمی كه آی تی سی صادر كرده نیست.
با این شرایط باید چند ساعت صبر كرد و دید آیا كادر فنی استقلال ریسك استفاده از پروپیچ را به جان می‌خرد تا این مهاجم آلبانیایی را مقابل تیم امیر قلعه نویی به میدان بفرستد یا نه.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =