۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در مصاحبه با خبرنگار پلیس از کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در طی 4 ماه گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سرهنگ غلام عباس بلفکه در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري در رابطه با برخورد با سرشاخه هاي مواد مخدر، برخورد با عناصر اصلي اين حوزه از اولويت هاي برنامه هاي ناجا در سال 94 قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: ميزان کشف بيش از 2 تن در 4 ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزايش سه برابري داشته که اين آمار، حاصل تلاش و برنامه ريزي همکاران در مجموعه انتظامي استان در رابطه با شناسايي و برخورد با عناصر اصلي ورود و توزيع مواد مخدر در داخل کشور بوده است.

وي عنوان داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر استان،‌ برخورد جدي با خرده فروشان سطح شهرستان قم را در دستور کار قرار داده و با تدوين برنامه هاي مدون به برنامه ريزي براي پاکسازي محيط از وجود افرادي که امنيت عمومي را با توزيع مواد افيوني به مخاطره مي اندازند، پرداخته ست.

همچنين سرهنگ بلفکه در ادامه به اقدامات قاطع پليس براي برخورد قانوني با سرشاخه ها و عناصر اصلي ورود عمده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در دو هفته اخير، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان توانستند در محدوده جغرافياي استان قم، دو گروه از باندهاي اصلي تهيه و ورود مواد مخدر به مرکز کشور را شناسايي و مورد ضربه قرار دهند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان همچنين افزود: در طي اين دو عمليات، بيش از 190 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف، 9 نفر از عناصر اصلي دستگير و تعداد 5 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نيز توقيف شد.

سرهنگ بلفکه در پايان از شهروندان درخواست کرد: پليس را در ماموريت هاي مبارزه با مواد مخدر ياري کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

کد خبر 444893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =