معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم: به دلیل حضور آمریکا در مذاکرات هسته ای دچار غفلت نشویم

الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اشتباه است که ما به دلیل حضور آمریکا در مذاکرات هسته ای دچار غفلت شویم. ما که خاکریز اول دفاع از کشور هستیم، باید شبانه‌روز آماده، مراقبت و هوشیار باشیم و لحظه‌ای غافل نشویم.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم شاهرخ شهرام در مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تبریک به مناسبت ماه رجب و سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال 58 با تدبیر حضرت امام(ره) تاسیس شد و ما این روز را به همه پاسداران عزیز به ویژه همکاران پاسداری که در قرارگاه پدافند هوایی مشغول به خدمت هستند تبریک می‌گوییم.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران از طبس اظهار داشت: آمریکا با پشتوانه ای به نام بنی‌صدر وارد کشور شد و این در حالی بود که که مدت 5 ماه برای آن تمرین کرده بود و از بهترین و زبده‌ترین نفرات خود در این تهاجم استفاده نمود غافل از اینکه عنایت پروردگار همواره متوجه این کشور است که در نهایت دست خداوند متعال شن‌های تفدیده طبس را جایگاه ابدی متجاوزین به کشور ما قرار داد .

امیر شهرام در پایان با اشاره به گسترش نرم‌افزارهای ارتباط نوین مانند وایبر و واتساپ و شبکه‌های اجتماعی افزود: سیاست‌های آشکار و پنهان دشمنان در اینگونه نرم‌افزارها مشهود است و این برنامه‌ها آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده است و توجه ویژه کارکنان و خانواده‌های محترم را به این نکته جلب می‌کنم که این مورد را جدی بگیرند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =