معاون پرستاری وزارت بهداشت که به عنوان نماینده ویژه وزیر بهداشت برای بررسی ابعاد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان 17 شهریور برازجان عازم این شهر شده است، بعد از ظهر امروز از بیماران منتقل شده این حادثه به بیمارستان جدید شهید گنجی، عیادت کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ محمد میرزابیگی در حاشیه این عیادت گفت: خوشبختانه حال بیماران منتقل شده به بیمارستان شهید گنجی برازجان مناسب است و همه آنها از سرعت عمل و نحوه انتقال خود توسط پرسنل و پرستاران بیمارستان، ابراز رضایت و قدردانی کردند.

نماینده ویژه وزیر بهداشت همچنین با اشاره به دیدار و دلجویی از خانواده تنها بیمار فوت شده در این حادثه، اظهار داشت: خانواده این مرحومه از نوع رفتار اخلاقی و سرعت عمل وزیر بهداشت در بررسی سریع این حادثه و توجه به خانواده های بیماران تشکر و قدردانی کردند.

میرزابیگی همچنین از نجات یک متخصص قلب مقیم در بیمارستان 17 شهریور توسط مترون این بیمارستان خبر داد و گفت: از آنجایی که آتش سوزی در این بیمارستان وسیع بود و امکان امداد از طریق دربی که این متخصص در آن استقرار داشته، وجود نداشت، اقدام به نجات وی از طریق کانال کولر می کنند.

معاون پرستاری در خصوص امکانات این بیمارستان برای اطفای حریق نیز اظهار داشت: این بیمارستان مجهز به کپسولهای اطفای حریق بوده اما با توجه به قدمت بیش از 50 ساله این بیمارستان و جنس سقف آن که از چوب و بوریا بوده، امکان اطفای چنین حجم گسترده ای از آتش وجود نداشته است.

نماینده ویژه وزیر بهداشت همچنین از تشکیل جلسه شورای اداری این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان در مرکز شهر و در دسترس مردم قرار داشت مقرر شد در کنار این مجموعه مکانهایی برای ارایه خدمات درمانی به مردم پیش بینی شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =