۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

ایرنا نوشت: معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی فاش کرد که برای بیرون آوردن آخرین خانواده یهودی به شهر حلب به این شهر سفر کرده است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، 'ایوب قرا' که از طائفه دروزی است افزود: از آغاز بحران سوریه در سال 2011 به شکل غیرقانونی به این کشور رفت و آمد داشته است.

وی افزود: حلب امروز به یک شهر متروکه تبدیل شده و زمانیکه وارد حلب می شوی هیچ چیزی از حلب گذشته در آن احساس نمی کنی. این شهر در گذشته محل اقامت بیش از 20 هزار یهودی بود که در صلح و صفا با دروزی ها و دیگر اقلیت ها زندگی می کردند.
قرا در ماه جاری میلادی ادعا کرده بود که در جریان آزادی'برجس عویدات' یک دروزی از اهالی 'مجدل شمس' در جولان اشغالی که به مدت سیزده سال از سوی دولت سوریه بازداشت شده بود، مشارکت کرده است.

رژیم صهیونیستی از آغاز بحران سوریه به شکل فعال از مخالفان سوریه به شکل مالی و نظامی و پزشکی حمایت کرده و مخالفان داخلی و خارج نشین دولت سوریه بارها از روابط پنهانی خود با این رژیم سخن گفته اند.
پیشتر یک منبع صهیونیستی از مداوای صدها تن از تروریست های مجروح شده در سوریه در بیمارستان ها و درمانگاه های رژیم صهیونیستی خبر داد.

رسانه های صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند که ارتش این رژیم، یگان جدید ارتباط برای افزایش تماس ها با مخالفان مسلح سوری در داخل خاک سوریه تشکیل داده است.
« الیکس فیمشان» کارشناس صهیونیست در روزنامه صهیونیستی « یدیعوت آحرونوت» نوشت: ارتباط با مخالفان سوری طرحی جدید نیست، ارتش اسرائیل در سال1976هم با برخی ساکنان جنوب لبنان تماس داشت و این تماس با گذشت زمان در چارچوب یگان ارتباط ادامه یافت و از این طریق کمک ها و تجهیزات در اختیار آنها قرار می گرفت.

شبکه دوم رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یگان جدید ارتباط، تماس بین عناصر گروه های مسلح در سوریه با ارتش اسرائیل را تسهیل و زمینه انتقال زخمی های آنها به ایستگاه های درمانی اسرائیلی در فلسطین اشغالی را فراهم و علاوه بر آن به ارتش اسرائیل برای کنترل بهتر تحولات در خاک سوریه کمک می کند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =