نادرطالب‌زاده معتقد است که موضوع مدافعان حرم بسیار مهم و حساس است و هر کسی با هر سلیقه و سطح توانایی باید به بهترین وجه به این موضوع بپردازد.

نادر طالب‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد فیمسازی با موضوع مدافعان حرم اظهار کرد: من اطلاع دارم که خیلی از جوان‌ها فیلمنامه‌های خوبی در رابطه با این موضوع نوشته‌اند و فیلم‌های خوب و تاثیرگذاری تولید می‌شود.

او ادامه داد: حتی در بیمارستان آن پرستار مردی که داشت سرم مرا عوض می‌کرد می‌گفت: من در رابطه با سوریه و مدافعان حرم 20 قسمت سریال نوشته‌ام. از او پرسیدم: تو نویسنده هستی یا پرستاری؟ و او پاسخ داد: من بعد از ساعت کارم می‌نویسم.

طالب‌زاده اظهار کرد: الان در تمام طیف‌های جامعه در رابطه با مدافعان حرم دغدغه وجود دارد. برخی از افراد به صورت کاملا حرفه‌ای دارند در این زمینه فعالیت می‌کنند و مشغول ساخت فیلم‌های حرفه‌ای هستند. برخی از افراد علاقه‌مند نیز این دغدغه را دارند و به صورت آماتور و غیرحرفه‌ای با اندکی امکاناتی که دارند مشغول، ساخت فیلم، کلیپ، سریال و... هستند. این منتقد و کارشناس سینما افزود: در زمان شهادت سردار حسین همدانی یکی از دوستان ما که در سوریه حضور داشت، با وجود تمام مشکلات موجود و درگیری‌ها و ناامنی که در حال حاضر در آن منطقه وجود دارد، مشغول ساختن یک اثر سینمایی بود. الان سه چهارم سوریه ویران شده است و خیلی‌ها دارند در همان ویرانه‌ها کار می‌کنند و با مشقات زیادی مشغول فیلمبرداری هستند. 

وی اظهار کرد: الان سوریه دقیقا شرایط رم بعد از جنگ جهانی دوم را دارد. بنابراین موضوع بسیار داغ و مهمی است و نباید از دست برود. سینماگران و نویسندگان ما باید به خوبی و با تمام توان به این موضوع بپردازند.طالب زاده در پایان بیان کرد: به نظر من هر کسی با هر سلیقه‌ای و از هر طیفی باید روی این موضوع کار کند، به شرط اینکه فیلمنامه خوبی داشته باشد. چنانچه کسی فیلمنامه خوبی داشته باشد، وزارت ارشاد دمشق نیز برای تولید فیلمش کمک‌های قابل توجهی می‌کند تا فیلم ساخته شود. 

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =