۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
برج میلاد ۴ روز تعطیل می شود

مدیرعامل برج میلاد تهران از تعطیلی ۴ روزه برج میلاد تهران خبر داد و گفت: همزمان با ایام سوگواری برای سالار شهیدان در اربعین حسینی، رحلت حضرت رسول الله (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) بازدید از این مجموعه امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا شریفی گفت: با توجه به درپیش بودن اربعین حسینی و همچنین رحلت رسول الله(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا (ع) و به منظور حضور هم وطنان عزیز در مراسم های عزاداری، بازدید از مجموعه برج میلاد تهران در روزهای 11 آذرماه، 19 تا 21 آذر ماه امکانپذیر نیست و این مجموعه تعطیل است.

او ادامه داد: همچنین ساعت بازدید از این مجموعه در روزهای قبل از اربعین و شهادت حضرت رسول اکرم (ص) که شامل روزهای سه شنبه 10 آذرماه و چهارشنبه 18 آذرماه است، از ساعت 9 تا 17 بوده و امکان بازدید برج میلاد تهران پس از ساعت 17 وجود ندارد.

شریفی درباره همزمانی توزیع بلیت های خورشید کاروان و تعطیلی برج میلاد تهران گفت: نمایش خورشید کاروان براساس برنامه زمانبندی اعلام شده در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران اکران می شود و هیچ خللی در ساعات اکران این نمایش وجود ندارد.

مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: شهروندانی که بلیت خورشید کاروان را در روزهای 21،20،19،11 تهیه کرده اند می توانند براساس ساعت اعلام شده در بلیت ها به تماشای نمایش خورشید کاروان در مرکز همایش های برج میلاد تهران بنشینند.

نمایش «خورشید کاروان» در بیست و پنجمین سال اجرای متوالی خود از 9 آذرماه به مدت 13 شب از ساعت 19:30 در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.

۴۷۲۳۶

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =