ایران نوشت:سحرگاه 26 اردیبهشت امسال زنی نیمه جان با پلیس 110 تماس گرفت واز قتل شوهرش به دست جنایتکاران نقابدار خبرداد. دقایقی بعد نیز تیمی از مأموران کلانتری و کارآگاهان پلیس جنایی، راهی خیابان تختی رشت شدند.


 کارآگاهان در نخستین گام به تحقیق از تنها شاهد ماجرا پرداختند. زن 65 ساله گفت: سارقان نقابدار شبانه از راه پنجره وارد خانه شده و پس ازبستن دست و پایم با چسب، شوهرم را برای یافتن محل نگهداری طلاها و پول‌های نقد به باد کتک گرفتند.
این درحالی بود که مرد 70 ساله پس از اعلام محل طلاها، زیر ضربات مشت و لگد 2 سارق ازپا درآمده بود. دزدان جنایتکار نیز پس از سرقت 3 کیــــلو طلا و 30 میلیون ریال پول نقد گریخته بودند.
 همسر مقتول نیز با تلاش فراوان و پس از فرار جنایتکاران موفق به بازکردن دست و پایش شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. بدین ترتیب کارآگاهان جنایی تجسس‌های علمی و پلیسی، برای شناسایی و دستگیری جنایتکاران فراری را در دستور کار قراردادند.
سرانجام نیز رد تبهکاران را کشــــــف کردند. 2 نفر از مردان در عملیاتی ضربتی در بندر انزلی و یک زن و مرد همدستانشان نیز در رشت شناسایی و دستگیر شدند. اموال مسروقه هم از مخفیگاه آنها کشف شد.
این درحالی بود که متهمان اعتراف کردند بهمن سال گذشته نیز برای سرقت وارد منزل مقتول شده اما به علت دسترسی  نداشتن به کلید گاو صندوق موفق به اجرای نقشه سرقت نشده بودند.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =