۰ نفر
۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۵

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس صبح دیروز و با حضور خبرنگاران، یک کنفرانس خبری برگزار کرد. او وقتی با سؤالاتی از سوی خبرنگاران در مورد مهدی طارمی مواجه شد، خود را کاملاً از این موضوع بی‌خبر دانست و سپس انواع و اقسام طعنه‌ها و کنایه‌ها را خرج این بازیکن بوشهری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس صبح دیروز و با حضور خبرنگاران، یک کنفرانس خبری برگزار کرد. او وقتی با سؤالاتی از سوی خبرنگاران در مورد مهدی طارمی مواجه شد، خود را کاملاً از این موضوع بی‌خبر دانست و سپس انواع و اقسام طعنه‌ها و کنایه‌ها را خرج این بازیکن بوشهری کرد. دیگر کیست که نداند رابطه برانکو و طارمی بعد از بازی با نفت تهران تا حدي شکرآب شد و طرفین با هم جر و بحث‌هایی هم داشتند اما هر طور بود، موضوع رسانه‌ای نشد ولی برخی بازیکنان پرسپولیس این قضیه را در محافل خبری عنوان کردند که بله، طرفین مشکل دارند!
برانکو دیروز و قبل از شروع کنفرانس به گفته نزدیکانش و همچنین مسئولان باشگاه دقیقاً می‌دانست طارمی به زودی و برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌رود. ابرانکو در مصاحبه ای که روز جمعه کرده بود گفت: «امیدوارم او برگردد چون پرسپولیس به این بازیکن نیاز دارد. او آقای گل است و طبیعی است که بخواهیم باز هم طارمی را در تیم‌مان داشته باشیم.» اما مشخص نیست دوباره چه داستانی درست شده که برانکو، حرف‌های آنچنانی در مورد طارمی به زبان آورد. او از عدم آمادگی طارمی به خاطر دوری از تمرینات گروهی صحبت کرد و رسماً گفت جایگزین‌ها در تمرینات خوب عمل‌ می‌کنند. سپس ادامه داد: عالیشاه، علیپور، ساسان انصاری، امیری و حتی زاهدی گزینه‌هایش برای چیدن ترکیب تهاجمی تیم است و نامی از طارمی نیاورد. به جای طارمی گفت منتظر مهاجم خارجی است که به زودی به تیم اضافه می‌شود. با این حال، حدود یک ساعت پس از اتمام کنفرانس خبری، طارمی به باشگاه رفت و قراردادش را تمدید کرد. فقط اینکه اسناد زیادی وجود دارد تا ثابت شود برانکو قطعاً می‌دانست که طارمی به زودی قراردادش را امضا می‌کند و با این اطلاعات، آن حرف‌ها را به زبان آورد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =