سرمربی پرسپولیس می گوید با آقای گل فصل قبل لیگ برتر مشکلی ندارد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی توضیحات تازه ای می دهد. در حالی که طارمی به نزدیکانش گفته پرسپولیسی ها حتی به او پیشنهاد هم نداده اند، برانکو می گوید: «باید اعتراف کنم با این سوال مرا غافلگیر کردید، از این بابت که او را می خواهیم یا نمی خواهیم. ما با مهدی از قبل از عید مذاکره کردیم. او خودش باید بخواهد.اینجا را ببینید.

استقلالی‌ها با جذب کاوه رضایی به طور ناخواسته لطفی بزرگ در حق هواداران پرسپولیس کردند. اینجا را ببینید.

سیاست

اعتماد نوشت:اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی؟ اینجا را ببینید.

یرنا نوشت: نیروهای سپاه پاسداران شهرستان مهاباد عصر جمعه با شماری از اعضای گروهک ضد انقلاب دمکرات در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد درگیر شدند. اینجا را ببینید.

اقتصاد

 مرتضی ایمانی راد اقتصاددان در یادداشتی درباره اثرات جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا نوشت:ایستایى اقتصادى در جهان کماکان فراگیر است و می تواند یک موج رکودى در بازارهاى جهانى ایجاد کند. اینجا را ببینید.

 دنیای اقتصاد نوشت: مطابق با آمار بانک مرکزی بیشترین سهم از معاملات انجام‌شده طی بهار سال جاری در شهر تهران به واحدهای مسکونی با زیربنای 60 تا 70 مترمربع معادل 7/ 15 درصد اختصاص داشته است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

روزنامه شرق نوشت:ظهر روزی که مراسم ختم حبیب محبیان در مسجدجامع شهرک غرب برگزار شد، خبرگزاری فارس به خاطر آنچه «شبهات و ابهامات ایجادشده پیرامون بازگشت این نوازنده و خواننده ایرانی به کشور» نامید، متن نامه منتشرنشده او را خطاب به محمود احمدی‌نژاد منتشر کرد. اینجا را ببینید.

بهرام رادان در یادبود محیط‌ بان‌هایی که به دست شکارچیان غیرمجاز کشته شدند، تصویری را در توئیتر منتشر کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

ایران نوشت:رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ماجرای ضرب و شتم دکتر نگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی را تشریح کرد. اینجا را ببینید.

 یکی از کاربران نسبت به بخشنامه منع تحصیل همزمان کارمندان دولت که در سال 93 کرارا صادر شده است، اعتراض کرده. موضوعی که به نظر می رسد قانونی است و باید کارمندان، قید تحصیل همزمان را بزنند. اینجا را ببینید.

بین الملل

وزارت امور خارجه کشورمان درباره اعلام نتایج همه پرسی در بریتانیا در زمینه خروج از اتحادیه اروپایی بیانیه صادر کرد. اینجا را ببینید.

انتخاب نوشت: گاردین دربارۀ واکنش کشورها به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نوشت: ایران به سختی توانست شادی خود را پنهان کند. اینجا را ببینید.

دانش

عکس روز ناسا به تصویری از سه سحابی پرنور اختصاص پیدا کرده گخ به راحتی از طریق تلسکوپ‌های آماتوری در صورت فلکی قوس یا کمان دیده می‌شوند. این سحابی‌ها خیلی‌ها را به یاد مجموعه‌ای نقاشی‌های ونسان ون گوگ نقاش هلندی به نام گل‌های آفتابگردان می‌اندازند. اینجا را ببینید.

مهر نوشت: مطالعات مربوط به تاثیر الگوهای غذایی بر سلامت نشان می دهد بی نظمی در غذا خوردن با افزایش ریسک سندروم متابولیک (فشارخون بالا، دیابت نوع۲ و چاقی) مرتبط است.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

به‌زودی شاهد گوشی هوشمند گلگسی اس 7 اج، ادیشن مخصوص المپیک خواهیم بود. اینجا را ببینید.

مپانی استارتاپ و موفق Twilio در سان فرانسیسکو در روز اول عرضه عمومی سهام خود توانست به 90 درصد از هدف خود برسد. این کمپانی به توسعه دهندگان در محیط کلود اجازه ارسال و دریافت پیامک و مکالمه تلفنی می‌دهد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 مرگ سربازان جوان هنوز در فضای مجازی محل بحث است. اینجا را ببینید.

جهانگیری: از یک جمع سی نفره دولت دهم، به 27 نفر از خودشان نشان درجه دو و درجه یک با 75 و 100 سکه دادند آنهم بدون برگزاری هر گونه مراسم و تشریفاتی به صورت مخفیانه!اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

میتسو ناکاتانی در پختن کیک‌های شیرین برنجی سنتی ژاپن که موچی نام دارند، سرعت و مهارتی عجیب دارد.اینجا را ببینید.

توریست‌ها برای عبور از روی این پل شیشه‌ای سرگیجه‌آور که در ارتفاع چند‌ده متری از یک دره در چین ساخته شده‌است،‌ دچار مشکل می‌شوند،‌ در حدی که برای عبور کردن، عده‌ای مجبور می‌شوند توریست‌ها را روی سطح شیشه‌ای پل کشیده و از آن عبور دهند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد با تاکید براینکه نتایج پیگیری حقوق‌های نجومی باید به مردم اعلام شود، گفت: برای مردم قابل تحمل نیست یک کارگر ۶ ماه حقوقش را نگرفته باشد. اینجا را ببینید.

اعتماد نوشت:اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی؟ اینجا را ببینید.

 

 محبوب ترین ها

شماره جدید ماهنامه طنز و کارتون «خط خطی» با سوژه مجوز کنسرت ها منتشر شد. اینجا را ببینید.

درابطه با تحول در خدمت سربازی اخبار و نگرش های غیررسمی زیادی وجود دارد. اما در کنار این نگرش های غیررسمی برخی نهاد های رسمی از جمله مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی سال های اخیر تلاش کرده است مدل های جایگزین مناسب تری را برای خدمت سربازی معرفی کند اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =