دانشگاه پیام نور به دنبال تعیین تکلیف اعضای هیات علمی است و پرونده آنها بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران در مورد وضعیت هیات علمی دانشگاه پیام نور سوالات را مطرح کرده بودند. در همین زمینه ابولفضل فراهانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور توضیحاتی اعلام کرد.
او گفت: پرونده کسانی که امتیاز لازم را کسب کند در دستور کار بررسی هیات جذب قرار می گیرد و تاکنون پرونده علمی 60 درصد اعضای هیات علمی مورد بررسی قرار گرفته است.
او با عنوان اینکه وضعیت دستیاری و پیمانی مشروط در فرهنگ اداری و استخدامی کشور شناخته شده نبوده و وزارت علوم نیز استخدام این افراد را به رسمیت نمی شناسد ، تاکید کرد: اعضایی که به این صورت به استخدام دانشگاه درآمده اند، در فراخوان جذب عضو علمی شرکت نکرده اند،شرط معدل سنوات تحصیل آنها مورد قبول نیست و یا از دانشگاه های کم اعتبار فارغ التحصیل شده اند که موردتایید دفتر نظارت وزارت علوم نیست.
فراهانی درمورد اعضای هیات علمی که دانشجوی دکترا هستند، گفت: دانشگاه پیام نور بعد از جذب تعداد قابل توجهی از اعضای هیات علمی در سنوات گذشته به صورت مربی، در جهت ارتقای این دسته افراد اقدام کرد و به اهتمام دانشگاه و اعضای هیات علمی، حدود 700 نفر در دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاههای دولتی و غیر دولتی در مقطع دکترا شاغل به تحصیل شدند.


45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    الان دانشجویان دکترای پیام نور در هیچ دانشگاهی جذب نمی شوند در حالی که سخت گیری علمی فراوانی در دوره ی دکترا وجود دارد. کافی است به سایت جذب وزارت علوم سر بزنید. اکثر دانشگاه ها نوشته اند که فقط از دانشگاه های معتبر دولتی به همین سادگی درخواست بورسیه و هیئت علمی دانشجویان پیام نور رد می شود. به نظر من بزرگ ترین اشتباه در دوره ی دکترا ورود به پیام نور است چون نه خود پیام نور جذب می کند و نه دیگر دانشگاه ها
  • بی نام A1 ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    3 0
    نمیدونم وقتی این همه فارغ التحصیل دکتری خوب هست این کارها چه توجیهی میتونه داشته باشه