تیم ربات های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب مقام دوم رقابت های فنی در مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 در کشور چین شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست تیم­های ربوکاپ این دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تیم هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، هند، تایوان و ایران در لیگ ربات­ های انسان نمای سایز نوجوان مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 حضور دارند.

سروش صادق نژاد افزود: نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 از روز 28 تیرماه ماه امسال با حضور بیش از 200 تیم از دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه های مختلف از 48 کشور دنیا آغاز به کار کرد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت کرده است.

وی در مورد روند مسابقات جهانی ربوکاپ امسال توضیح داد: در دو روز ابتدایی این مسابقات، تیم ربات های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شد با پشت سر گذاشتن تیمی از هند و با کسب سه تساوی برابر تیم هایی از آلمان و ایران که سابقه قهرمانی چندین دوره این مسابقات را در کارنامه خود دارند، در جایگاه دوم گروهی این مسابقات قرار گیرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ ربات­های انسان­ نما افزود: این رقابت ها با حضور 29 تیم در شهر حفای چین درحال برگزاری است و مرحله مقدماتی آن روز گذشته به کار خود پایان داد.

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • bahador A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    تبریک