تصاویر و مشخصات "لوتوس" ، خودروی متفاوت کمپانی انگلیسی

تولید محصول جدیدی از خودروساز انگلیسی با داشتن قابلیت هایی مانند موتور ۴۰۰ اسب بخاری V۶ از ماه آینده آغاز خواهد شد.

 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر، کمپانی های خودروسازی به دنبال ساخت محصولات جدید و متفاوتی هستند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را با خود همراه کنند. در این میان، خودروساز بریتانیایی «لوتوس کارز» از محصول مسافرتی جدیدی همانند ساختار Lotus Evora ۴۰۰ خبر داده که خودرو جدیدی از این کمپانی خواهد بود. این مدل مسافرتی لوتوس نیز همانند Evora ۴۰۰ کوپه از موتور ۴۰۰ اسب بخاری V۶ بهره خواهد برد.

لوتوس

در تغییر شکل Evora ۴۰۰ کوپه به مدل convertible و به لطف طراحی شاسی چکشی آلومینیومی ساختار آن تغییر نکرده و حتی جزئیات نیز حفظ شده است. سقف این مدل مسافرتی از دو پنل جداگانه برخوردار است که هر کدام در حدود ۳ کیلوگرم وزن داشته و می توان این پنل ها را جدا کرد. این مدل خودرو برای عرضه ویژه در امریکای شمالی ساخته شده زیرا در این منطقه ماشین های اسپرت Evora با استقبال خوبی مواجه می شوند.

لوتوس

Evora مسافرتی، همانند Evora ۴۰۰ کوپه، مجهز به موتور ۳.۵ لیتری V۶ سوپرشارژ است. این کمپانی علاوه بر مدل مسافرتی Evora در حال ساخت مدل های جدیدی مانند Elise و Exige است که سریعتر و همینطور سبک تر از محصولات فعلی این کمپانی بریتانیایی خواهند بود. مدیر عامل لوتوس Jean-Marc Gales در رابطه با محصولات آینده این کمپانی گفت : « در تلاش هستیم که محصولات آینده مان سبک تر و سریعتر باشند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کنند و آمار فروش شرکت «لوتوس» را افزایش دهیم.»

1919

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    31 5
    حالا که رابطه با انگلیس خوب شده بجای خودروهای بنجل چینی از اینها وارد کنید
    • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
      0 0
      نمیشه
    • محسن A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
      4 4
      ما ملت کی میخوایم فکر وارداتو محصولات آمادهرو ول کنیم باید فکر ورد تکنولوژی برای تولید محصول تو داخل کشور خودمون باشیم تا با یه تحریم دوباره کاسه چه کنک چه کنم دست بگیریم خدا کنه با برداشته شدن تحریم ها واردات عاقلان برای افزایش تولید داخل صورت بگیره
  • اکبر A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام، «خودروی مسافرتی» از دسته بندی های جدید خودروهاست؟ الیس از سال 1996، اگزیژ از سال 2000 و همین ایورا از سال 2008 تولید میشوند. منظورتون از «مدلهای جدیدی مانند...»، مدل های جدید تر اینهاست دیگه؟ این نکته هم جالبه که بدنه و شاسی خودروی «هنسی ونم جی تی» که با سرعت 435.31 کیلومتر برساعت سریع ترین خودروی جاده ای دنیاست غیر رسمی، بر پایه ی همین اگزیژ هستند. حالا که در مورد «لوتس کارز» مطلب گذاشتید، خوب بود این رو هم میگفتید که این کمپانی از سال 1996 متعلق به کمپانی «پروتان» مالزی است و مقداری هم در مورد روابط مالکیت خودرو ساز ها توضیح میدادید. وگر نه اطلاعاتی که شما گذاشتید در سایت کمپانی «لوتس» کاملتر و با عکس و فیلم وجود دارند. با تشکر
  • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    5 1
    فقط ماشین آلمانی
  • بی نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    2 0
    ی سوال:اگه این خودرو ساخت کمپانی بریتانیاست،پس چرا فرمونش سمت چپه؟