۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

اورژانس 115 بابل از روز گذشته از واژگونی مینی بوس در جاده شیاده خبر داد و افزود: متاسفانه دراین حادثه 7 مصدوم داشته است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه مازندران به نقل از روابط عمومی 115  روز یکشنبه ساعت 12:41 طی تماس مردمی با اورژانس115  بابل مبنی برتصادف پیکان وپراید در موزیرج درویش خیل گزارش شد.

بر اساس این گزارش پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین های پایگاه امیرکلا و امین آباد را به محل حادثه اعزام کرد. در این حادثه متاسفانه سه سرنشین خودروی پراید که دومرد 23و42و4 ساله و زن      23 ساله به شدت دچارآسیب دیدگی شدند که به نظر می رسد حال سه تن وخیم باشد.

بنا بر این گزارش تکنسین‌های اورژانس 115 پس از اقدامات پزشکی ازقبیل سرم تراپی، اکسیژن تراپی، آتل گیری و.. به بیمارستان بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

همچنین در گزارش دیگری با  اورژانس 115 بابل مبنی بر واژگونی مینی بوس در جاده شیاده گزارش شد که  پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس115 بابل تکنسین های پایگاه خشرودپی و بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد.

بر اساس این گزارش اولین اکیپ از تکنسین های اورژانس 115بابل در مدت زمان چهاردقیقه و دومین اکیپ از تکنسین ها اورژانس 115 بابل در مدت زمان 7 دقیقه بربالین مصدومان حاضر شدند.دراین حادثه متاسفانه هفت مصدوم داشته که مصدومان چهارمرد 44و62 و30 و 60 ساله و سه زن 58 و44 و32 ساله دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت و کتف و ... شدند. تکنسین های اورژانس 115پس از اقدامات پزشکی ازقبیل سرم تراپی، اکسیژن تراپی، آتل گیری و.. به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =