سایت خبرورزشی نوشت: در گزارشی که «آس» نوشته عده‌ای جمعیت کم کشور ایسلند را سوژه قرار دادند و با حذف تعداد افرادی که شرایط حضور در تیم ملی فوتبال ایسلند را ندارند، به نتایج و جمع‌بندی‌های جالبی رسیدند که یکی از این سوژه‌ها واقعاً بامزه بود.

بدون هيچ ترديدي ايسلند يكي از پديده‌هاي اين دوره از رقابت‌هاي يورو 2016 است كه دوشنبه موفق شد تا با شكست دادن انگليس در آخرين بازي يك هشتم پاياني، به دور بعد برسد. آنها در مرحله گروهي مقابل مجارستان صدرنشين به تساوي دست يافتند و با 2 امتياز بالاتر از پرتغال مدعي قرار گرفتند. سپس اتريش را از سر راه كنار زدند و توانستند به دور يك هشتم پاياني برسند. در ايسلند، كسي به صعود تيم‌شان به دور حذفي فكر هم نمي‌كرد ولي حالا اين رؤيا به واقعيت تبديل شده و ايسلند يك پله هم بالاتر رفته و با حذف انگليس، در يك چهارم پاياني حضور دارد. برد ايسلند مقابل انگليس باعث شد تا فوتبال‌دوستان طنزپرداز دست به كار شوند و بلافاصله شبكه‌هاي اجتماعي پر شد از شوخي‌هاي رنگ و وارنگ با تيم ملي ايسلند. در اين ميان و در گزارشي كه «آس» نوشته عده‌اي جمعيت كم اين كشور را سوژه قرار دادند و با حذف تعداد افرادي كه شرايط حضور در تيم ملي فوتبال ايسلند را ندارند، به نتايج و جمع‌بندي‌هاي جالبي رسيدند كه يكي از اين سوژه‌ها واقعاً بامزه بود. در اين گزارش مي‌خوانيم:

جمعيت كل ايسلند 529/332 نفر است كه 259/165 نفر از آنها خانم هستند. به علاوه بايد تعداد پسران زير 18 سال (546/40 نفر) و مردان بالاي 35 سال (313/82 نفر) را از جمعيت مردان اين كشور كم كنيم و بايد بدانيم كه مردان چاق (136/22 نفر از جمعيت ايسلند) در تيم ملي جايي نخواهند داشت كه اين افراد مجموعاً 254/310 نفر از جمعيت ايسلند را تشكيل مي‌دهند.

در ادامه آمار افرادي كه به مشاغل مختلف مشغول هستند يادآوري شده كه مثلاً 1246 نفر از جمعيت ايسلند درگير صنعت نهنگ هستند‌؛ 314 نفر در تيم نجات زلزله‌ها مشغولند و 164 نفر در تيم نجات آتشفشان‌ها هستند‌؛ ايسلند 1934 نفر چوپان دارد و 1464 نفر هم در امور مرتبط با گوسفندان مشغول به كار هستند و 194 نفر از مردم ايسلند هم نابينا هستند و برخي ديگر پليس و آتش‌نشان و پزشك هستند كه اين تعداد 467/13 نفر را تشكيل مي‌دهند.

سپس تعداد هواداراني كه براي تماشاي بازي‌ها به استاديوم مي‌روند محاسبه شده و يادآوري شده كه با يك پزشك، يك فيزيوتراپ، يك ماساژور و يك توپ جمع كن و هفت نفري كه در فدراسيون فوتبال ايسلند مشغول به كار هستند، جمعيت اين افراد به 781/8 نفر مي‌رسد. با كسر اين تعداد از جمعيت كلي ايسلند، 23 نفر باقي مي‌ماند كه عين اين 23 نفر به اردوي تيم ملي اين كشور دعوت شده‌اند و حتي توضيح داده شده كه لاگربك، سرمربي ايسلند، سوئدي است و جزو جمعيت اين كشور به حساب نمي‌آيد.

 

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =