نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با قدردانی از تیم مذاکر کننده هسته ای کشورمان، گفت: باید با شناخت کامل دشمنان و اهداف آنها برای رسیدن به مطالبات بحق خود در این مذاکرات پافشاری کنیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد اظهار کرد : باید همواره دوست را از دشمنان جدا کرد و با همدلی و همگرایی و طبق منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف کشور و انقلاب در موضوع مهم هسته ای فعالیت کنیم.

وی به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و اهمیت آن در کشور اشاره کرد و از همگان و مسوولان خواست با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی برای اجرایی شدن سفارشات رهبری فرزانه بکوشند.

خطیب جمعه یزد اظهار کرد : پشتکار ، شجاعت و استفاده از ظرفیت های داخلی از جمله ویژگی های حکومت اسلامی است که باید همواره دستورالعمل و سرلوحه کار متولیان باشد. ناصری با اشاره به اینکه دشمنان همواره با وحدت مردم و مسوولان محتمل شکست شده اند ، افزود: وحدت و همدلی بین دولت و ملت ، تعامل سازنده و فراگیر از بهترین راهها برای شکست توطئه های دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: در سایه تداوم وحدت و همکاری بین قشرهای مختلف مردم و مسوولان است که توطئه های استکبار جهانی و دشمنان کشور ما نقش بر آب خواهد شد و آنها نمی توانند به اهداف خود برسند.

خطیب جمعه یزد خاطر نشان کرد : امت اسلام در سایه اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه های دینی می توانند بیش از گذشته به اهداف عالیه خود که همان موفقیت در بخش های مختلف است نائل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) و فرزند برومند ایشان امام جمعه فقید یزد اشاره کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت .

ناصری همچنین به شخصیت و ثمرات عمر و تلاش های صادقانه این شهید بزرگوار به انقلاب اسلامی و خدمات فراوان ایشان اشاره و بر تدوام راه آنها تاکید کرد .

وی افزود : شهید صدوقی (ره) نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد و خدمات قابل توجه به مردم داشت که هرگز از اذهان پاک نمی شود . ناصری میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به نمازگزاران یزد تبریک گفت و در خصوص فضائل و مناقب این امام همام به تفصیل سخنرانی کرد .

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: حضرت امام حسن (ع) علاوه بر داشتن زندگی سخت ، شبیه ترین انسان ها به پیامبر اعظم (ص) بود و نقش مهمی و الگویی در دین اسلام داشت .

امام جمعه یزد همچنین به اهمیت ماه مبارک رمضان و بخصوص لیالی قدر اشاره کرد و خواستار بهره گیری مناسب از آن توسط مردم شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =