مخاطبان خبرآنلاین از افزایش سرقت های کوچک و ناامنی در پایتخت گلایه دارند و یکی از آنها گفته که دزدان حتی به کاپوت ماشین او هم رحم نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها که منابع رسمی هم تایید می کند جرایم کوچک افزایش یافته، مخاطبان سرویس مشکلات مردم هم بیشتر از دست تبه کاران و مجرمانی که دست به جرایم خرد می زنند، گلایه دارند.تهرانی ها از دیدن معتادان پرخطر در معابرهم گلایه دارند و می پرسند تامین امنیت روانی جامعه با کیست؟

مخاطب دیگری هم چند قطعه عکس از سرقت کوچکی که به سر او آمده فرستاده و گفته است: منزل ما در سعادت آباد است و چند شب پیش، سارق به ماشین من حمله کرد و چون زورش به سرقت خودرو نرسید، کاپوت ماشین را برد.

جالب اینجاست وقتی به بیمه مربوطه مراجعه کردیم، آنجا کارمندان بیمه گفتند در هفته های اخیر مراجعانی را برای پرداخت خسارت سرقت کاپوت و در صندوق عقب خودروها داشته اند.

برخی از مخاطبان نیز برای گزارش نمونه های ملموسی از جرایم خرد کامنت گذاشته اند که به نظر می رسد برای کاراگاهان اداره آگاهی و افسران نیروی انتظامی سرنخهای خوبی باشد.
یکی از مخاطبان نوشته: مدتیه یک پژو 405 طوسی کمرنگ در اتوبان صدر و کردستان با نمره ایران 21 که 2 یا 3 جوان داخلش هستند به این شکل اخاذی میکنند که یکی شان خودش را میزند به آینه، بعدش صبر میکنه همین که دور شدی میپره توی اون پژو بعد جلوی ماشین آدم رو میگیرن که زدی به دست دوستم، دستش باد کرده و فرار میکنی ؟ (بعدش اخاذی می کنن) این اتفاق برای 2 نفر از همکاران من یکی دو ماه قبل افتاد و روز سه شنبه برای خود من . متاسفانه اگر بخواهیم برویم شکایت کنیم بیش از پولی که اونها میگیرند باید از کار و زندگی بیافتیم . هر 3 نفرشان لهجه لری دارند .

مخاطبی هم که خود را میرنیاز عبدی معرفی کرده، کامنتی گذاشته که نشان می دهد جرایم خرد فقط منحصر به پایتخت نیست. او نوشته: "در روستای آتشگاه سرعین سالیان متمادی است امامزاده آن پی در پی مورد سرقت و تخریب ناجوانمردانه قرار میگیرد بدلیل تخریب متعدد ضریح مقبره عوض و اخیرا ضریح جدید آن در اثر تخریب و سرقت آسیب دیده است این عمل نادرست بشدت مردم ولایت دوست و محب اهل بیت عصمت را زجر می دهد این عمل سارقین آبروی مردم محل را از بین میبرد تقاضای رسیدگی اکید به آن میشود."


مخاطب دیگری هم دو کامنت گذاشته و موضوعی را مکرر گوشزد کرده: با سلام محله کوی نصر با حمعیتی بیش از 40 هزار نفر از دو مشکل اساسی رنج می برد. روشنایی ضعیف کوچه ها که به ناامنی دامن زده است.


مخاطب دیگری هم اینطور هشدار داده: افرادی سودجو با پیامک خود را بعنوان چوپانی بیسواد معرفی کرده که میگوید من گنجی پیدا کرده ام ولی نمیتوانم آنرا بفروشم ... و با این حیله فرد طعمه را به روستاهای اطراف شهر میکشانند و چند نفری اموال فرد را غارت میکنند.. لطفا اطلاع رسانی کنید


امیر هم به این کامنت کلی انتقاد آمیز از ناجا بسنده کرده که :تهرانپارس پلیس ضعیف عمل میکنه جلو چشم جمعیت زور گیری میکنن!

ولی مخاطب دیگری، با تشریح مشکلات ناامنی خود نوشته: با سلام، احتراما به عرض میرساند که اینجانب حدود 4 ماه است در منطقه 5 تهران، شهرک اپادانا، سکنی گزیدم.متاسفانه در ماه اول، تمامی وسایل داخل خودروپسرم و چهارم خرداد ماه،موتور سیکلت اینجانب توسط سارقین به سرقت رفت..طی گفتگو با بعضی از ساکنین، آنان نیز از این نا امنی و سرقتها، شدیدا ناراحت هستند و متوجه شدم پس از سرقت 2بار به اموال بنده، باز هم به خودرو دیگران در شهرک فوق تعرض شده...جالب انکه کلانتری135 آزادی در انتهای شهرک بیمه، تقریبا دیوار به دیوار شهرک آپاداناست، ضمن آنکه این اتفاقات ناگوار سریالی در شهرک آپادانا را هم به کلانتری گزارش نموده و هم هیات مدیره شهرک را مطلع.. در حالیکه میشود با حضور موثر پلیس و تشریک مساعی پلیس و هیات مدیره شهرک به این ناامنی ها پایان داد.لطفا جدا پیگیر باشید.

17231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 0
    دقیقا مشکل من هم هست، در خیابان جمالزاده شمالی یک زمین مخروبه ای هست که محل تردد و اقامت شبانه معتادان است. اینها برای پول مواد، خرده دزدی میکنند. چند وقت پیش کل صندوق عقب ماشین من رو خالی کردند و چند ماشین دیگر را هم زدند.
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    2 0
    تا وقتي معتادان و كارتن خوابها در شهر پراكنده باشند، سرقتهاي خرد نيز افزايش مي يابد.
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    21 3
    مهم نرفتن بانوان به استاديوم است
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    12 0
    گلگیر سمت راست ماشین من رو هم بردند.جالبه با ماشین من هم رنگه. فکر کنم دزدها میخوان ی خودروی ملی تولید کنن
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    این کاپوت که دیگه از عجایبه اما امان از معتادین، حالا تهران اینطوره وای به حال بقیه شهرها
  • جواد مخملباف IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام..ممنون از خبر انلاین بابت انعکاس گزارش مخاطبین ازافزایش سرقت های مطروحه و حیله های بزهکاران و شیادان...ایا می شود مطمین بود ناجا ب گزارش شما پاسخی درخور بدهد.؟
  • همشهری IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    3 0
    تازمانی که بطور قاطع بااین دزدی ها و زورگیری ها برخور دنشود این را همه باید بدانند منتظر بدترین ها باید باشیم زورگیری وراهزنی در قدیم هم بود ولی باید فکر اساسی در این مورد بشود متاسفانه وقتی که انگیزه ای برای دستگیری ومحاکم در نیروی انتظامی ودادگستری وجود نداشت باشد سارقین وزورگیران بدانید که بی پرواتر وبدون ترس اعمال ننگین خود را بیشتر ادامه می دهند وهر روز به تعداد آنها اضافه می شود
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    8 0
    كلا وضع امنيت خوب نيست